AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Hvordan tror dere det går med Norge i kvartfinalen i kveld mot Montenegro? Jeg tipper at det blir veldig jevnt, bare 1-2 mål som skiller. Er neimen ikke sikker på hvilke av lagene som går av med seieren, men håper selvsagt på Norge Anonymkode: 39d71...adb 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Du fikk nå rett i din spådom at det ble jevnt, men det var mye slurv fra Norges side. Hvis det hadde vært unngått kunne Norge fort ha vunnet med 5-6 mål. En ting som jeg ennå ikke begriper er at Norge sliter sånn med å score når de er i overtall. Det virker som om de klarer å surre bort ballen i nesten hvert eneste overtallsangrep.En annen ting er at det ble dømt veldig strengt, og Montenegro har i alle fall ingen grunn til å klage på dømmingen. De river og sliter i trøya til Heidi Løke, men når hun gjør det samme i forsvar får hun straks en utvisning. Anonymkode: 2fff7...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Bare jeg som ikke forstår hvorfor ikke Lunde står i mål?!Veldig merkelig avgjørelse når man ser prestasjonene til Grimsbø og Solberg i dette mesterskapet.. Noen som har sett finalen Norge-Frankrike fra 1999? Man ser virkelig at håndball har utviklet seg siden den gang 😅 Anonymkode: 84856...ada
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Bare jeg som ikke forstår hvorfor ikke Lunde står i mål?!Veldig merkelig avgjørelse når man ser prestasjonene til Grimsbø og Solberg i dette mesterskapet.. Noen som har sett finalen Norge-Frankrike fra 1999? Man ser virkelig at håndball har utviklet seg siden den gang 😅Anonymkode: 84856...adaJeg forstår det heller ikke. Lunde og Grimsbø skulle ha vært med til VM, ikke Grimsbø og Solberg. Anonymkode: 39d71...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå