Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #1 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja eller nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 5. oktober 2004 #2 Del Skrevet 5. oktober 2004 Et eller annet er det iallfall ved de gutta, for jeg får alltid soppinfeksjon hvis jeg har sex etter et langt opphold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2004 #3 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tror heller det er såpen mennene bruker, man kan reagere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #4 Del Skrevet 5. oktober 2004 Teit hvis man får sopp av sæd, blir kjedelig å få sopp etter hvert samleie uten kondom :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 5. oktober 2004 #5 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det går over etter en stund hos meg da, men det er ikke noe særlig å være i et nytt forhold og forklare grunnen til at man ikke kan ha sex akkurat den uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #6 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det går over etter en stund hos meg da. Betryggende å høre det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #7 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er faktisk veldig vanlig med en infeksjon i begynnelsen av et nytt forhold. Små kryp som går under fellesbetegnelsen flagelater (av flagell som betyr hale, og som har en eller flere "haler"). Dette er ikke en kjønnssykdom, og jeg husker ikke hva legen fortalte meg en gang i tiden om hvorfor. Kanskje han ikke visste det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå