Gå til innhold

Bare jeg som går i superundertøy hjemme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som går med superundertøy hjemme ? Etter att jeg har gått en tur med hunden min så tar jeg ikke av superundertøyet, hvis jeg vet jeg ikke skal noe mere ut denne dagen da selvfølgelig. Hva synes dere om å bruke superundertøy hjemme ?

Anonymkode: efc3d...91c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lite å finne på for tiden ettersom du stiller et slikt spørsmål? Du kan vel gå i akkurat hva du vil. Hvilken interesse har du av å vite hva fremmede på et forum synes om det?

• Liker 4
Skrevet

Har du lite å finne på for tiden ettersom du stiller et slikt spørsmål? Du kan vel gå i akkurat hva du vil. Hvilken interesse har du av å vite hva fremmede på et forum synes om det?

Herregud, jeg vet jo at jeg kan gå i hva jeg vill. Jeg var bare nysgjerrig. Har du så lite å finne på at du har tid til å være små frekk på et forum ? 

• Liker 13
Skrevet

Jeg gjør ikke det fordi det blir altfor varmt. Men labber som regel rundt i pysjbukse og en behagelig genser.

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

nei jeg bruker ikke superundertøy inne:)

Går en del kun i strømpebuksa når jeg har det på meg,ellers så er det joggebukse,tskjorte og barbeint som er standard visst jeg bare slapper av og ikke skal ut på noe:)

Endret av lipgloss
Skrevet

Syntetisk superundertøy bruker vi ikke penger på å kjøpe, engang. Vi bruker ull.

Anonymkode: de33f...86b

• Liker 3
Skrevet

Liker og best ull :) Og har det på til langt ut på våren. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker bare ullundertøy, siden jeg er for frossen av meg til å se poenget med superundertøy, men ja, det hender at jeg labber rundt i det hjemme både før og etter en tur. Jeg har ofte ullgenser over på den her tiden av året da, for det er ganske kaldt hjemme.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Herregud, jeg vet jo at jeg kan gå i hva jeg vill. Jeg var bare nysgjerrig. Har du så lite å finne på at du har tid til å være små frekk på et forum ? 

Jeg kunne alltids finne på noe annet å gjøre, rengjøring for eksempel :P. Jeg kunne ikke dy meg for å kommentere deg, fordi jeg synes denne typen spørsmål "Er det bare jeg som..." er tåpelige. Det er så godt som aldri "bare deg". 

Motspørsmål: Er det bare jeg som går naken under en kaftan eller en lett, romslig kjole inne?

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kunne alltids finne på noe annet å gjøre, rengjøring for eksempel :P.

Ja, gjør det. for det lukter surt helt hit.

Anonymkode: e2f7a...c64

• Liker 3
Skrevet

Ja, gjør det. for det lukter surt helt hit.

Anonymkode: e2f7a...c64

haha :P

Skrevet

Jeg gjør også det.

Anonymkode: bb2f6...4ec

Skrevet

Syntetisk superundertøy bruker vi ikke penger på å kjøpe, engang. Vi bruker ull.

Anonymkode: de33f...86b

Kari Traa teknisk (syntetisk, Svala) her. Bruker det mye inne, men bare på hytta ;) Ull blir alt for varmt for min del.

Anonymkode: 8a7aa...eaa

Gjest Badebuksa
Skrevet

Vanlig undertøy holder for meg (aller helst en badebukse), ikke noe behov for noe supert eller ekstraordinært assa.

Vil du gå i superundertøy så gjør du det. Kos deg, a!

Skrevet

Liker best ull og ikke superundertøy. Går stort sett heller i pysjamaslignende klær, løs bukse med god genser eller noe. Kan gå med ullundertøy dersom jeg er veldig kald. Men ville ikke gått med det samme inne som jeg hadde gått tur med...Selv om jeg ikke blir noe svett, så ville jeg følt det litt "ekkelt" siden jeg hadde vært i aktivitet i det undertøyet. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg går ikke i superundertøy, liker ikke at det er så tettsittende. Jeg går i bomullsjoggedress hjemme. Når jeg skal lufte hunden og det er kaldt ute tar jeg en til utenpå. I dag for eksempel har jeg en mørkeblå adidas joggedress på under og en grå puma joggebukse og en rød puma genser utenpå. Veldig mykt og godt. Kaldt i huset etter lufterunden så jeg beholdt pumajoggedressen utenpå. Noen ganger forblir den på hele dagen om jeg er litt frossen av meg. I går gikk jeg med to joggedresser helt til vi skulle bort på middag på kvelden. Da var det en sort adidas joggedress innerst og en sort umbro joggedress utenpå.

Anonymkode: 2f159...569

Skrevet

Bruker superundertøy/ullundertøy (kaller alt for superundertøy uavhengig av hva det er laget av) som joggedress når det er vinter. Kjempedeilig :) 

Anonymkode: 1264a...25b

Skrevet

Går gjerne i superundertøy hjemme om jeg har vært/skal på tur med hund og/eller baby. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...