Gå til innhold

TV3 play

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som bare har dårlige erfaringer? Helt elendig synes jeg! Hadde lett betalt for en versjon som faktisk funket. Hos meg hakket det til stadighet på alle trådløse nett så kan ikke være nettet det er noe galt med. Det er ikke alltid jeg kommer til programmet en gang fordi reklamen henger seg opp og starter hele tiden på nytt. Spesielt den bettson reklamen låser seg helt :(

Anonymkode: 09d32...a35

Skrevet

er ikke viaplay betalversjonen av tv3 play? du sier at du hadde betalt for noe som funker, så da er vel det løsningen? har viaplay selv og det funker veldig bra, synes jeg, og da slipper du reklame. :)

Anonymkode: c0558...a8b

• Liker 2
Skrevet

er ikke viaplay betalversjonen av tv3 play? du sier at du hadde betalt for noe som funker, så da er vel det løsningen? har viaplay selv og det funker veldig bra, synes jeg, og da slipper du reklame. :)

Åå, selvfølgelig! *facepalm*

hadde helt glemt det! Tusen takk!:)

HI

Skrevet

Prøve tv3 play appen en gang, men da jeg så at det var over 5 avbrudd med 120 sekunders reklame, NEI TAKK!

Skrevet

:ler::ler: 

Anonymkode: 34de9...3b4

Skrevet

Prøve tv3 play appen en gang, men da jeg så at det var over 5 avbrudd med 120 sekunders reklame, NEI TAKK!

Jo. Den er helt jævlig :( Absolutt verdt å betale 99 kr måneden om du bruker den litt. Aldri mer tv3 play!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...