AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 HeiLurer litt på regler rundt angrerett.Kjøpte en vare på nettet, og nå sier de at jeg ikke har angrerett fordi det var sluttsalg. Har de lov til å bestemme dette? Det står på nettsiden dems også:Kunden kan benytte seg av angreretten i 14 dager etter bestilling, men forutsetter at alle vilkår er oppfylt. Pakken må være i hende senest 14 dager etter at kunden har mottatt varen! Angreretten gjelder IKKE restsalg, som verken kan returneres/kanselleres/byttes.Men har de lov til å bestmme dette selv?Hva slags rettigheter har jeg evnt. hva kan jeg gjøre? Har enda ikke betalt fakturaen (bestilte varen i går) Anonymkode: 7035b...726
Feyfeyhey Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 3
Rosalie Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Angreretten er ubetinget, det vil si at selger ikke kan sette betingelsene den har gjort. Angrefristskjemaet er dermed ugyldig, og du har antagelig 3 måneder angrefrist på deg, ikke kun 14 dager...
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 HeiTusen takk for svar. Rart de har satt dette som betingelse da de ikke har rett til det.Men da har jeg saken på min side mest sannsynlig Anonymkode: 7035b...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå