Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er galt med RP, de som skriver dette. Hvorfor tar dagbladet og gir dem regelmessig spalteplass i avisen? 

http://radikalportal.no/2015/10/11/hoyreekstrem-ordbok/

http://www.dagbladet.no/2014/01/27/nyheter/innenriks/nynazisme/nazisme/rasisme/31458584/

Om islam: 

Jeg har lenge tenkt hva er galt med de som kaller seg venstre i Norge, har de problemer med å forstå virkeligheten. Sverige er på tur inn i kollaps, norske miljø partiet og sv vil mere immigrasjon av folk som ville ha ikke tatt imot oss tvert imot. 

Islam er politisk doktrine og religion, så får å være en god muslim må du følge islamsk lov.  islamsk råd i Norge er realiteten besatt av Wahabister fra Saudi, som ikke er kjent for å være moderate akkurat. Disse personene driver å mingle med norske politikere i photoshots, og uvitende politikere handhilser med dem. I 2010 virker det som Større faktisk nekter SA å finansiere mere mosker her i Norge, men har ikke byttet ut imamene. 

Norge har et valg snart: ta inn flere og ende opp som Sverige eller starte en debatt om faktiske forhold som voldtekt, arbeidsløshet og et svært mislykket immigrasjon.

Om Universitet systemet

Her kommer de fra flesteparten av PK som ikke tåler onde ord eller andre meninger. Feminister bør ha en total revisjon av pensum, all statistikk blindtestes og data korrigeres. Dette er mennesker som knapt vært tilstede i 20 år som ikke har hadd en jobb, som skal fortelle meg via aktivisme og protester hva jeg og du skal gjøre. De første kvinnebevegelses kvinner i Norge må rulle seg i graven når de ser hvordan dagens representanter oppfører seg. Likestilling er ikke hva de ønsker, kvinner og men er biologisk forskjellige som gjør at vi tar andre typer yrkesvalg. Dette i praksis har ført til at man kvoterer inn inkompetente kviner i leder stillinger som de kommer til feile.

Om politiet

Politiet er redd for rasisme stempel, seksist stempel og alt mulig rart som media kan ta dem for. Som merkbart påvirker tillit og hvordan de utfører arbeidet.

Jeg personlig mener at venstre\høyre dynamikken i Norge er mest fiktiv, at et abstrakt begrep tilhører venstre og et annet del tilhører høyre. Men de som kaller seg venstre i dag tror på fantasi virkelighet som forsterkes av ekkokarmer effekter i sosiale medier og vanlig medier. Dette fører till alvorlige konsekvenser for samfunnet som de lever i. Disse personene er religiøse, isteden for religion så har de funnet ideologi.    

Endret av AndyWARholdt
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folket har talt.

HØYRE

Anonymkode: fea48...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...