Gjest Badebuksa Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Tre ting... Hva er de tre tingene tror dere?
minboble Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 (endret) Vann, mat & musikk.For å begrunne litt:Jeg har så lite fettreserver at jeg ikke hadde overlevd mange dager UTEN mat. Har også en ekstra mage å mate, da jeg har en Bendel. Dessuten hadde hverdagen blitt temmelig kjedelig uten god mat å spise. Kanskje jeg hadde dødd av mangel på lidenskap i hverdagen før sulten tok knekken på meg.Og til god mat må man jo ha noe drikke... førstevalget er vann. Ideelt sett vann med kullsyre, fordi jeg liker at det kiler litt i halsen. Men iskaldt vann med isbiter er heller ikke feil. Begge deler er nå vann, uansett. Dessuten er det ikke gøy å bli så tørr at det føles ut som man har sandpapir i kjeften. Lepper som blir knusktørre.. Blir ekkelt å prate da. Vann må man ha.Musikk er jeg avhengig av. Kan ikke leve uten. Det aktiverer det som aktiveres kan, i hodet mitt. Endret 16. desember 2015 av minboble 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 En typisk uattraktiv turn-off mann ville vel svare:1. Røyk/snus2. Sex og øl3. NAV eller lever på "kjæresten" Anonymkode: 2b69b...da9
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Musikk, spillefilm og sjokolade. Anonymkode: ed9af...2db
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Runke, hasj og internett. Anonymkode: ad583...bc0 1
Gjest Badebuksa Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Vann, mat & musikk.For å begrunne litt:Jeg har så lite fettreserver at jeg ikke hadde overlevd mange dager UTEN mat. Har også en ekstra mage å mate, da jeg har en Bendel. Dessuten hadde hverdagen blitt temmelig kjedelig uten god mat å spise. Kanskje jeg hadde dødd av mangel på lidenskap i hverdagen før sulten tok knekken på meg.Og til god mat må man jo ha noe drikke... førstevalget er vann. Ideelt sett vann med kullsyre, fordi jeg liker at det kiler litt i halsen. Men iskaldt vann med isbiter er heller ikke feil. Begge deler er nå vann, uansett. Dessuten er det ikke gøy å bli så tørr at det føles ut som man har sandpapir i kjeften. Lepper som blir knusktørre.. Blir ekkelt å prate da. Vann må man ha.Musikk er jeg avhengig av. Kan ikke leve uten. Det aktiverer det som aktiveres kan, i hodet mitt. Bendel..orm? Hva mener du?
Lutetium 71 Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Luft og penger.Luft sier seg selv, man varer ikke lenge uten. Penger betaler for resten av behovene.Så..1.Luft2.Penger3.Penger 2
kisskissbangbang Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Runke, hasj og internett.Anonymkode: ad583...bc0Hot. Asl? 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #12 Skrevet 17. desember 2015 Hot. Asl?24/M/Østlandet Anonymkode: ad583...bc0
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #13 Skrevet 17. desember 2015 Tre ting... Hva er de tre tingene tror dere?KvinnerKvinnerKvinner(Som gir mat, kos osv :)) Anonymkode: 170b4...107 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #14 Skrevet 17. desember 2015 Gaming, mat og sex Anonymkode: 86d4d...280
minboble Skrevet 17. desember 2015 #15 Skrevet 17. desember 2015 Bendel..orm? Hva mener du? Bendelorm ja!Fungerer utmerket som slankekur, er derfor jeg har så lite fettreserver ! #winkwinkSkulle Google meg frem til årstallet dette faktisk var 'vanlig', og da dukket det opp mye rart:"Opererte bendelorm fra hjernen til nordmann" (2008)"Mor matet tenåringsdatter med bendelorm-egg" (2013)"49år gammel skotsk kvinne funnet død etter at hun fulgte bendelormdietten...""Kvinne ville slanke seg - svelget bendelorm - TV2.no" (2013)Etc#Grøss.Danner seg det ene og det andre bildet i hodet mitt som jeg helst vil være foruten, så jeg stopper her.Men det var altså en vanlig slankemetode på 1900 tallet en eller annen gang, og tydeligvis er det en og annen sjel som går for denne metoden enda. Og skulle en og annen slik sjel forvillet seg her, så må du forstå at det er F A R L I G (og veldig ekkelt).
Gjest Badebuksa Skrevet 17. desember 2015 #16 Skrevet 17. desember 2015 Bendelorm ja!Fungerer utmerket som slankekur, er derfor jeg har så lite fettreserver ! #winkwinkSkulle Google meg frem til årstallet dette faktisk var 'vanlig', og da dukket det opp mye rart:"Opererte bendelorm fra hjernen til nordmann" (2008)"Mor matet tenåringsdatter med bendelorm-egg" (2013)"49år gammel skotsk kvinne funnet død etter at hun fulgte bendelormdietten...""Kvinne ville slanke seg - svelget bendelorm - TV2.no" (2013)Etc#Grøss.Danner seg det ene og det andre bildet i hodet mitt som jeg helst vil være foruten, så jeg stopper her.Men det var altså en vanlig slankemetode på 1900 tallet en eller annen gang, og tydeligvis er det en og annen sjel som går for denne metoden enda. Og skulle en og annen slik sjel forvillet seg her, så må du forstå at det er F A R L I G (og veldig ekkelt). det er veldig ekkelt. Og jegtolker det dithen at du ikke har bendelorm. Som du vet om i allefall.
ekkoet Skrevet 17. desember 2015 #17 Skrevet 17. desember 2015 Egentlig et godt spørsmål som jeg trodde det skulle være lettere å svare på. Jeg tenker at du egentlig ikke mener ting man faktisk trenger for å overleve, som mat, vann, søvn etc.De siste tingene jeg hadde gitt fra meg var barna, men du mener vel ikke de heller (greit, konen og).Alle andre ting hadde jeg jo overlevd uten, men jeg ville jo ikke gitt fra meg penger og de dyreste tingene jeg har (hus bil osv), men dette er jo ting man hadde klart seg uten.Jeg antar litt hva du egentlig spør om, men jeg ender egentlig opp med en liste ting jeg er veldig glad for at jeg har.Mobiltelefon er nok på listen. Det er i alle deler av livet det verktøyet jeg bruker mest og på flest områder. Jobb, sosialt, personlig, (PC er egentlig og på listen, men jeg legger den innunder her)Jeg er glad i musikk og det å kunne koble meg ut fra omverden. Hodetelefoner med støydemping er nok et av de bedre kjøpene jeg har gjort. Kombinert med mobiltelefonen har jeg det jeg trenger og er alltid med når jeg reiserJeg liker bilen min veldig godt. Jeg er ingen bilgal person og det er en relativt vanlig bil, men den er faktisk en av de tingene jeg savner når jeg er på ferie. Det ble en snodig liste. Vanskelig å velge ut noe. Jeg har noen klær jeg liker meg veldig godt i. Jeg noe verktøy jeg liker godt å ha.
Lanista1984 Skrevet 17. desember 2015 #18 Skrevet 17. desember 2015 (endret) KrigKjærlighetFolk som snorker Edit: Trodde det var tre ting vi kunne ha klart oss uten. My bad. Endret 17. desember 2015 av Lanista1984
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #19 Skrevet 17. desember 2015 KrigKjærlighetFolk som snorker Edit: Trodde det var tre ting vi kunne ha klart oss uten. My bad. Det er vel ikke mulig å klare seg uten kjærlighet. Anonymkode: 842ed...c49
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #20 Skrevet 17. desember 2015 Det er vel ikke mulig å klare seg uten kjærlighet.Anonymkode: 842ed...c49Ikke?Kan du forklare hvorfor? Anonymkode: 170b4...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå