AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Del Skrevet 16. desember 2015 Hei!Er på utkikk etter en stor Fantorangenbamse.Finner noen på nett i størrelse 35 cm, men klarer ikke å finne den store noe sted...Noen som vet hvilke butikker som kan ha den store, evnt. steder på nett.Takk for hjelpen! Anonymkode: 8428e...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 16. desember 2015 #2 Del Skrevet 16. desember 2015 Mener du den som er 2,5m høy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Del Skrevet 16. desember 2015 Nei, ikke så stor.Tipper den kan være litt over en meter kanskje - se bilde. Anonymkode: 8428e...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 16. desember 2015 #4 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg har en bamse som er like stor som meg (nei, jeg er ikke 35 cm høy), og jeg kan fraråde det på det sterkeste. Det tar utrolig mye plass, og hvis man skal hive sånt må man jo på dynga. Men det er vel til en liten knott som ønsker seg det så sårt? lykke til med letingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 16. desember 2015 #5 Del Skrevet 16. desember 2015 Princess har masse Fantorangen-stæsj. Har du sjekket der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Del Skrevet 16. desember 2015 Ser problemet med en bamse på 2, 5 meter ja...haha.Men, det er ikke den jeg er på utkikk etter.Har sett at Princess har noe ja, men det er ikke den jeg er på utkikk etter dessverre - men takk for tipset. Anonymkode: 8428e...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Del Skrevet 16. desember 2015 Vi fikk vår store fra Ringo. Anbefaler deg å ringe din nærmeste å høre om de har den inne :) Anonymkode: a9beb...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 16. desember 2015 #8 Del Skrevet 16. desember 2015 De har den på leketøysbutikken Kozmos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #9 Del Skrevet 16. desember 2015 Lite hell fortsatt dessverre.Hverken Kozmos eller Ringo har eller kan få tak i der jeg bor.Noen som konkret vet noen butikker som har den inne? Anonymkode: 8428e...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå