AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 det er jo en del klær som må renses..Erfaring med dette, pris og hvor ofte? "Må" man rense de? Anonymkode: 255b6...93b
Veslefrikk Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Jeg prøver i det lengste å unngå og kjøpe klær som må renses, men noen plagg blir det jo likevel. Men jeg syns man kommer veldig langt med å lufte godt, fjerne flekker forsiktig med en lett fuktet klut og evt dampe litt på plaggene innimellom.Mye av det som skal renses vasker jeg forsiktig i ullvugga på vaskemaskinen og dropper å sentrifugere, men heller klemmer vannet ut av mellom håndklær. Fungerer helt fint og det er veldig sjelden jeg leverer noe på rens.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Jeg prøver i det lengste å unngå og kjøpe klær som må renses, men noen plagg blir det jo likevel. Men jeg syns man kommer veldig langt med å lufte godt, fjerne flekker forsiktig med en lett fuktet klut og evt dampe litt på plaggene innimellom.Mye av det som skal renses vasker jeg forsiktig i ullvugga på vaskemaskinen og dropper å sentrifugere, men heller klemmer vannet ut av mellom håndklær. Fungerer helt fint og det er veldig sjelden jeg leverer noe på rens.Jeg også, unngår det så mye jeg kan- men en del ytterjakker/kåper er jo av sånt materiale:)Ullvugga på vaskemaskinen, hva er det? Anonymkode: 255b6...93b 1
Veslefrikk Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Jeg også, unngår det så mye jeg kan- men en del ytterjakker/kåper er jo av sånt materiale:)Ullvugga på vaskemaskinen, hva er det? Anonymkode: 255b6...93bUllvugge er et av ullprogrammene på noen Miele vaskemaskiner. Da står den bare og gynger forsiktig frem og tilbake, trolig for å etterligne håndvask mest mulig. Det er en veldig skånsom vask og resultatet blir veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Ullvugge er et av ullprogrammene på noen Miele vaskemaskiner. Da står den bare og gynger forsiktig frem og tilbake, trolig for å etterligne håndvask mest mulig. Det er en veldig skånsom vask og resultatet blir veldig bra. ok, smart! Noe sånt har jeg ikke på min maskin:) Kun vanlig ullprogram Anonymkode: 255b6...93b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Ullvugge er et av ullprogrammene på noen Miele vaskemaskiner. Da står den bare og gynger forsiktig frem og tilbake, trolig for å etterligne håndvask mest mulig. Det er en veldig skånsom vask og resultatet blir veldig bra. De fleste av dagens vaskemaskiner har ullprogram/ullvugge, man trenger ikke kjøpe en dyr Miele maskin for å få skånsomt ullprogram. Å kjøpe renseklær gjør vi ikke. Det er upraktisk og dyrt å rense tøy. De flewte yttertøytypene kan vaskes skånsomt i maskin. Hvor ofte, når det er skittent, og ellers ville blitt vaskes må tøy renses. Men rensing er mindre effektivt på smuss enn vask. Rensing bør dermed gjøre før tøyet er nedsmusset. Anonymkode: f3322...a0e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 De flewte yttertøytypene kan vaskes skånsomt i maskin. Anonymkode: f3322...a0ealtså selv om det står rens på de? På ullprogram med Milo da eller? Anonymkode: 255b6...93b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 vasker dere klær som skal renses i vaskemaskinen på ullprogram? Anonymkode: 255b6...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå