Gå til innhold

Blir så våt at det renner av meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei dame på 27 år, og hatt ett sex-forhold i ett år. Mitt problem er bare at jeg blir så fort våt, og at jeg nesten ikke trenger noe vorspiel. Litt klining eller berøring, så er jeg klar.. Ikke kjenner man friksjonen noe særlig heller, når man er så våt.. Og det er vel det samme for menn og?

Dette gjør jo da at jeg ikke liker å ri han, når jeg er kjempevåt. Løsningen er jo å gå på do, men å gå på do flere ganger under akten, er jo ganske turn-off samtidig som det ødelegger "moodet". Like turn-off å ha ett håndkle ved sengen. Hvis han noen ganger må på do, rekker jeg å tørke meg med ett håndkle, men liker ikke å gjøre det foran han.. 

What to do? Noen med erfaringer? 😊

Anonymkode: 501a4...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir selv veldig våt. Spruter gjør jeg gjerne også... Men jeg må si at jeg aldri har opplevd dette som et problem! Og mannfolka digger jo en dryppende våt fitte! Hvorfor føler du at du må tørke? Ser ikke problemet med litt gris. Selv om senga blir våt og alt. Synes du bare skal nyte i vei 😉

Jeg er forresten også 27 år. Hvis det har noe relevans.

Anonymkode: 4bc90...dba

• Liker 3
Skrevet

Blir selv veldig våt. Spruter gjør jeg gjerne også... Men jeg må si at jeg aldri har opplevd dette som et problem! Og mannfolka digger jo en dryppende våt fitte! Hvorfor føler du at du må tørke? Ser ikke problemet med litt gris. Selv om senga blir våt og alt. Synes du bare skal nyte i vei 😉

Tenker at det er ett problem fordi både jeg og han føler mindre, når det er så vått, samt mye søl og lyder :fnise:
Når det er sagt, sliter jeg fra før med å få orgasme når vi har sex, så det blir ikke noe bedre av å ha så våt sex at man nesten ikke kjenner noen ting.
TS

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Er ei dame på 27 år, og hatt ett sex-forhold i ett år. Mitt problem er bare at jeg blir så fort våt, og at jeg nesten ikke trenger noe vorspiel. Litt klining eller berøring, så er jeg klar.. Ikke kjenner man friksjonen noe særlig heller, når man er så våt.. Og det er vel det samme for menn og?

Dette gjør jo da at jeg ikke liker å ri han, når jeg er kjempevåt. Løsningen er jo å gå på do, men å gå på do flere ganger under akten, er jo ganske turn-off samtidig som det ødelegger "moodet". Like turn-off å ha ett håndkle ved sengen. Hvis han noen ganger må på do, rekker jeg å tørke meg med ett håndkle, men liker ikke å gjøre det foran han.. 

What to do? Noen med erfaringer? 😊

Hei! At du er veldig våt, må bare være en skikkelig turn on, mener nå jeg☺. Det blir vanligvis like god kontakt og friksjon, det er skjedemusklene som melker oss menn til nytelse og orgasme. Det at dama er tydelig våt, kåt å klar, gjør oss gutter/menn veldig kåte å klare på å dama. Selv elsker jeg det at dama blir skikkelig våt å at det renner av henne. Blåser i at sengetøy å sånt blir vått. Mine egen sæd er jo også med på å gjøre det vått.

Vær glad du tenner fort å blir raskt våt, ikke alle jenter/ damer som gjør det☺.

Skrevet

Hei! At du er veldig våt, må bare være en skikkelig turn on, mener nå jeg☺. Det blir vanligvis like god kontakt og friksjon, det er skjedemusklene som melker oss menn til nytelse og orgasme. Det at dama er tydelig våt, kåt å klar, gjør oss gutter/menn veldig kåte å klare på å dama. Selv elsker jeg det at dama blir skikkelig våt å at det renner av henne. Blåser i at sengetøy å sånt blir vått. Mine egen sæd er jo også med på å gjøre det vått.

Vær glad du tenner fort å blir raskt våt, ikke alle jenter/ damer som gjør det☺.

melker menn til orgasme :hakeslepp: Noe så sjukt kvalmt

Anonymkode: e94a0...e63

• Liker 3
Gjest 100%naturlig
Skrevet

melker menn til orgasme :hakeslepp: Noe så sjukt kvalmt

Anonymkode: e94a0...e63

Javel, ikke mye som skal til før du blir kvalm da! Fant ikke bedre ord jeg, men skulle kanskje valgt noen finere ord, som feks. hennes kjedemuskler å hennes trange vagina er med på å gi mannen orgasme?

Skrevet

Har akuratt samme problem, før trusa er av så er den gjennomvåt. Jeg vet at menn bare er fascinert av søkkvåt fitte, men for meg er det et stort problem siden jeg ikke kjenner noe friksjon av penetrering da! Prøver å tørke meg litt diskret (med f.eks dynetrekket eller tskjorten) men det hjelper jo ikke når det blir like vått etter et minutt.... Skulle så gjerne ønske det fantes noe piller eller lignende man kunne ta for mindre væskeproduksjon!

Anonymkode: 8ac51...e74

• Liker 4
Skrevet

Tenker at det er ett problem fordi både jeg og han føler mindre, når det er så vått, samt mye søl og lyder :fnise:
Når det er sagt, sliter jeg fra før med å få orgasme når vi har sex, så det blir ikke noe bedre av å ha så våt sex at man nesten ikke kjenner noen ting.
TS

Ja, kjenner meg jo godt igjen med at friksjonen blir borte, men han påstår i alle fall at han kjenner mye likevel. Nå strammer jeg ofte mye også, da 😛 Løser ofte det med orgasme ved at jeg får komme ved slikking eller annen klittkos før penetrering. Også hjelper det med en god bekkentilt! 

Tror ikke det er så mye å gjøre med det... kom på at det jo faktisk plagde meg før, men har lært meg å elske det 😉

• Liker 2
Skrevet

TS

Tviler på at våt er problemet her, jeg blir like våt og kommer som bare det. Det er jo ikke sånn at man gnisser seg til orgasme heller, det handler om trykk på klitoris og gpunkt, og det får man jo selv om man er våt. Mannfolka digger det også, og sier at det er trangt, så tror ikke de har noe problem med det heller. Tror du må slappe mer av, og godta at sex er sølete og bråkete, så kanskje du greier å komme du også. 

Anonymkode: 5f1c5...193

• Liker 6
Skrevet

Har samme problem selv, og jeg er 10 år eldre enn deg. Og har aldri opplevd det før. Kjennes jo ut som et svømmebasseng. Her bruker vi gjerne håndkle til å tørke. Men jeg skulle gjerne ønske jeg ikke var så våt.

Anonymkode: 0690b...23f

Skrevet

Jeg blir også veldig våt, løser "problemet" med å enten tørke meg innimellom med et håndkle eller knipe mye. 

• Liker 2
Skrevet

Er nok mange det som har et håndkle ved senga, og det er ikke noe å bry seg om. Bare ta det frem og si som sant er, "at det blir fort litt med meg"....og la det stå til :) Men skjønner jo også at du ikke vil det skal være fullt så vått, slik at du/dere får mere friksjon under knullinga ;) :) For min egen del er ei dyvåt fitte helt topp!! Og tar han deg bakfra så kanskje det fungere bedre, snakke av erfaring der da;)

• Liker 2
Skrevet

Tviler på at våt er problemet her, jeg blir like våt og kommer som bare det. Det er jo ikke sånn at man gnisser seg til orgasme heller, det handler om trykk på klitoris og gpunkt, og det får man jo selv om man er våt. Mannfolka digger det også, og sier at det er trangt, så tror ikke de har noe problem med det heller. Tror du må slappe mer av, og godta at sex er sølete og bråkete, så kanskje du greier å komme du også. 

Anonymkode: 5f1c5...193

Blir like våt når jeg prøver å få klitoris-orgasme og han fingrer meg. Er det for vått, mister man mer følelse på klitoris også.. Får lære meg å knipe mer å se om det hjelper :)

Skrevet

Kan signere på at det for oss menn bare er digg og en fordel at det blir veldig vått !! :)

Skrevet

Det er svært viktig at dama strammer under sexen når hun blir så våt. Ellers føles det ut som man dypper pikken i et badekar.:fnise: Men kan begynne uten å stramme, og når du vil at mannen skal komme er det bare å knipe til du blir blå. Er svært deilig å knulle ei plaskvåt trang fitte. Har du gode knipemuskler kan du føles svært trang ut, selv om man kanskje ikke er det.☺

Anonymkode: 365de...a6d

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ingenting som tenner mer under sex, enn en søkkvåt fitte. Den følsen å la fingrene gli mellom leppene og dytte inn fingrene :rodmer:

For mitt vedkomne kan det ikke bli for vått, men andre kan selvsagt føle det annerledes. Tror ikke du skal bekymre deg for mye om dette TS. Husk at skjedemusklaturen klemmer og MELKER penis, selv om den er veldig våt (Pun intended til Ab e63 :P:fnise:) så nytelsen for han er nok der uansett. ;)

Skrevet

Må bare kommentere slik at jeg får med meg denne tråden 👍

Skrevet

Jeg blir også veldig fort våt - skal ikke så mye "bevegelse" og tafs før jeg er klar.
Heldigvis er han som jeg har et FF forhold med veldig, veldig glad i å gi oralsex, så han tar seg fort av den biten ;)

Skrevet

Jeg elsker når kjæresten min er skikkelig skikkelig våt. Har aldri merket noe til at det blir mindre følsomt, faktisk bare bedre. Vet at hun av og til syns at hun selv er for våt og bruker da et håndkle til å tørke seg litt. 

Ts, vær sammen med en partner som du stoler på, etterhvert finner du/dere en løsning. At det er flaut eller noe er bare fordi dere ikke er helt trygge på hverandre. Det er forresten ikke automatisk sånn at det blir mindre følsomt for ham. Ikke stress med det, at du er våt er bare supersexy !

Skrevet
Den 16.12.2015 at 10.11, 100%naturlig skrev:

Javel, ikke mye som skal til før du blir kvalm da! Fant ikke bedre ord jeg, men skulle kanskje valgt noen finere ord, som feks. hennes kjedemuskler å hennes trange vagina er med på å gi mannen orgasme?

Problemet er ikke måten du ordlegger deg for å si det sånn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...