AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 hva ønsker du deg, du som er mellom 30-40 år til jul? Sliter med å ønske meg gaver som ikke er så dyre fra familie og venner Anonymkode: bcb79...feb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er over 40 år, men svarer likevel:Jeg ønsker meg:HåndklærSengetøyOstehøvel (min er klar for utskiftning)Pene lysTøflerHårprodukterEn massasjetime Anonymkode: a2b43...357 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Ansiktsmaske, håndkrem, konfekt, ullsokker og ullundertøy, babor serum, termokopp, flaxlodd, hjemmelagde ting, vin, pysj, julekaffe, bodylotion, øyemaske, treningstopper, nytt objektiv til kameraet, hårkur, gamasjer til skiskoene, brodder, skøytehjelm, ullteppe, munkejern, øredobber, badeskum, badepute, duftsticks, kinobilletter. Anonymkode: 1b5fe...99b 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Bærbar harddisk. Anonymkode: 1b5fe...99b 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Ansiktsmaske, håndkrem, konfekt, ullsokker og ullundertøy, babor serum, termokopp, flaxlodd, hjemmelagde ting, vin, pysj, julekaffe, bodylotion, øyemaske, treningstopper, nytt objektiv til kameraet, hårkur, gamasjer til skiskoene, brodder, skøytehjelm, ullteppe, munkejern, øredobber, badeskum, badepute, duftsticks, kinobilletter. Anonymkode: 1b5fe...99bSpesifiserer du de ønskene mer, til hva slags håndkrem, hårkur osv? Anonymkode: bcb79...feb
Ella1 Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Er 38 årElektrisk tannbørste (trenger ikke være en dyr)Enkle hverdagsøredobber (99kr for sølvøredobber på Glitter)Hårkur (Aussie 129 kr)Håndkrem (ca 70kr på apoteket)Stort rutete skjerf (ca. 100kr HM)Gavekort på kinobillett (ca 100kr)Lysestaker fra Ittala (109kr pr. stk på kitchn)Pysjbukse (ca 180kr)Pantonekrus (199kr Jernia)Fargeleggingsbok for voksne (ca. 180)Fjällreven lommebok (249kr sportsbutikker) 1
LittDiva Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Karma parfymen , gavekort til sportsbutikk, skihansker, sokker, ullundertøy, sjampo , black noir nr 18 neglelakken til Dior, lue, gavekort på spa, Calvin klein strømpebukse, fleecejakke, klippekort til Bislett bad. Jeg kjøper mine egne julegaver , da jeg ikke har noen familie i Norge , så vi får se hva jeg unner meg i år . 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Ullsokker og ullundertøy, små gavesett med dusjsåpe+lotion eller skrubb+krem eller lignende(helst til tørr hud), fargeleggingsbok for voksne og fargeblyanter i ymse kvaliteter(harde, myke etc). Og så har jeg funnet ut at gavekort på kjøpesenteret er veldig greit, for da er det større sannsynlighet at jeg bruker dem på meg selv, og ikke felles prosjekter eller melk og brød, slik kontanter eller SpendOn-gavekort fort blir brukt til. Anonymkode: 260fb...d26
Amens Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Jeg ønsker meg gode sokker, god pyjamas, gode hansker og lego. 1
FruN Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er snart 31, og mannen er 38. Vi ønsker oss ny fryser, så vi ønsker oss bidrag til det Så får folk bestemme seg for om de vil spleise sammen til et gavekort eller finne på andre ting Jeg har bursdag i romjula, og har stått noe fast i år. Men bakeutstyr er alltid velkomment
kaleidoskop Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er 38, ønsker meg:UllsokkerPene håndsåper til bad og kjøkken (pumpe)Lys og servietter (alltid en slager )FlaksloddHjemmelaget julegodtGod te/kaffeEn visp til kjøkkenetGod kjøkkenknivJeg ønsker meg ikke:Parfyme (det er dyrt og kjøper helst selv så jeg får den jeg vil ha )Kremer og lotion (jeg er alergisk og det er ofte alt for mye parfyme i disse produktene)
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #12 Skrevet 17. desember 2015 Jeg er 30ish og dette er noen forslag fra meg:Johaug votter, de grå til 500,- (kanskje ikke så billig men) Et par FlaksloddFruktte kjøpt i løsvektSlike ultramyke sokkerSort beanieMykt skjerf som ikke klør og ikke er i fargen hvit(ser syk ut med hvitt så tett opptil fjeset midtvinters)Belgisk sjokolade, eller noe deilig hjemmelaget godteri.Ønsker meg sminke fra glominerals, lipgloss, øyenskygger og øyenskyggekost.Halskjeder eller armbånd som er fine/kule , trenger ikke være dyrt. Ellers synes jeg det er veldig koselig å få en gave som personen har sett i byen og tenkt på meg akkurat idet de så den tingen. Når man pakker den opp så vet du at de kjenner deg. Det kan være rørende men vanskelig å få til. Såper og lotions er jeg heller ikke fan av å få da jeg kan få atopisk eksem av ukjente nye produkter. Anonymkode: f834b...1fc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #13 Skrevet 17. desember 2015 RødvinUllsokkerGensere (varme gensere til vinteren er ikke så big deal med størrelser, så lenge det er stort nok) Skjerf Anonymkode: 6bab2...f71
MapleSirup Skrevet 17. desember 2015 #14 Skrevet 17. desember 2015 Jeg er 30ish og dette er noen forslag fra meg:Johaug votter, de grå til 500,- (kanskje ikke så billig men) Et par FlaksloddFruktte kjøpt i løsvektSlike ultramyke sokkerSort beanieMykt skjerf som ikke klør og ikke er i fargen hvit(ser syk ut med hvitt så tett opptil fjeset midtvinters)Belgisk sjokolade, eller noe deilig hjemmelaget godteri.Ønsker meg sminke fra glominerals, lipgloss, øyenskygger og øyenskyggekost.Halskjeder eller armbånd som er fine/kule , trenger ikke være dyrt. Ellers synes jeg det er veldig koselig å få en gave som personen har sett i byen og tenkt på meg akkurat idet de så den tingen. Når man pakker den opp så vet du at de kjenner deg. Det kan være rørende men vanskelig å få til. Såper og lotions er jeg heller ikke fan av å få da jeg kan få atopisk eksem av ukjente nye produkter. Anonymkode: f834b...1fcSignerer dette. Den optimale gaven:)Jeg er over 40, og dette ting som alltid er trygt å kjøpe til meg:Hyggelige forbruksvarer alla duftlys, kubbelys, myke sokker, kaffe, spekepølse, syltetøy til ost.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #15 Skrevet 17. desember 2015 RørospleddSelbuvotterLe Creuset-kjeleMorter i hvit sten (ikke grå)massasjeNeglelakk fra Essie, Chanel, OPImarokkanske skinntøflerEn god flanellpysjDuftlysKonfektGod te (løsvekt)bøker (Ikke krim)teaterbillett, kinobillett, klippekort på svømmehallenSmykke, øredobberGode ullstrømperEn god og varm lueEn god og fredelig jul Anonymkode: 33dc2...294
gauss Skrevet 17. desember 2015 #16 Skrevet 17. desember 2015 Ønsker meg at ingen gir meg gåver slik at eg slepp å gi noko tilbake. Det er berre mas 2
Gjest Franke Ann Skrevet 17. desember 2015 #17 Skrevet 17. desember 2015 Ønsker meg at ingen gir meg gåver slik at eg slepp å gi noko tilbake. Det er berre masThis.
skruf Skrevet 17. desember 2015 #18 Skrevet 17. desember 2015 Gavekort fra Kitchen (så jeg kan legge i en kitchen aid-maskin..)Mummi-skåler (samler på koppene, har mange pga blodgiving)Bøker (der har jeg faktisk kommet med ønskeliste da jeg leser utrolig mye og har veldig mange bøker fra før)RødvinSkotsk malt (samler)UllsokkerHeklet bordløper/duk/brikker (denne vet jeg at jeg får, bestemor hekler til alle oss barnebarna og oldebarna)SkinnhanskerGenerelt forbruksting som god olje, krydder, sjokolade... DuftlysHøie sengesettLakenØnsker meg ikke: telysholdere og dill.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #19 Skrevet 17. desember 2015 Spesifiserer du de ønskene mer, til hva slags håndkrem, hårkur osv? Anonymkode: bcb79...febDet kommer an på hvem som spør. Anonymkode: 1b5fe...99b 1
Sandie Skrevet 17. desember 2015 #20 Skrevet 17. desember 2015 Jeg er 37.Føler jeg har det meste,og ting som kan brukes opp er det beste jeg får.For eksempel:-En flaske med noe god drikke-Konfekt og annen godis (blir aldri for gammel )-Krydder eller andre råvarer-Kosmetikk-Penner,notatblokker og lignendeForuten dette så er det alltid hyggelig med penger,gavekort,billetter til konserter,kino osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå