Gjest 1111 Skrevet 5. oktober 2004 #1 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg bestilte en del klær fra tyskland for en stund siden, og de kom i posten i dag. halvparten av klærne passet ikke, men det er greit, for den risken må man ta ved å bestille klær over nettet. Men et skjørt var raknet i liningen. skal ingenting før hele skjørtet er ødelagt. ikke har jeg råd til å sende det tilbake, i og med at jeg er den som må betale for sendingen, og det er ikke mulig akkurat nå. hva kan jeg gjøre?
Gjest Virvel Skrevet 5. oktober 2004 #2 Skrevet 5. oktober 2004 Kontakt butikken? Kanskje de er snille og lar deg sende det tilbake senere.
Gjest lilletroll Skrevet 6. oktober 2004 #3 Skrevet 6. oktober 2004 Da må du frem med symaskinen, da.... :-? Eventuelt finne et menneske som syr det for deg gratis...
Samantha Skrevet 6. oktober 2004 #4 Skrevet 6. oktober 2004 Viss halvparten av kleda ikkje passa er det kanskje like greit å bruke litt penga på å sende en pakke tilbake? Både med det som ikkje passa og det rakna skjørtet. Eller går det kanskje ikkje an å sende tilbake kle? Viss ikkje må du nok fram med symaskina ja!
Gjest 1111 Skrevet 6. oktober 2004 #5 Skrevet 6. oktober 2004 Samantha: en venninne som passet klærne har allerede kjøpt dem, så det er bare skjørtet det er snakk om. Får vel finne fram symaskinen jeg, for butikken nektet å samarbeide :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå