Gjest Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 (endret) Noen som har tenkt til å se denne Harry Potter spin off trilogien? Filmen tar plass 70 år før Harry Potter startet og første film kommer november neste år, jeg gleder meg slik :D Jeg elsker Harry Potter filmene http://www.tv2.no/v/996784/?ref=996684 Endret 16. desember 2015 av Snelgrove
Belbus Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 (endret) Jeg gleder meg veldig til å se den når den kommer på kino selv om det er en stund til enda. Har faktisk ikke lest så mye på den selv om jeg elsker Harry Potterfilmene-og bøkene og hele univeriset skapt av JK Rowling, så visste ikke at det skulle bli en triologi, enda bedre! :D Endret 16. desember 2015 av Belbus
Papirhjerte Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er litt skeptisk til det. Den har visst veldig få magielementer i seg, noe som er grunnen til at jeg falt for Harry Potter, så vi får se.
Gjest Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er litt skeptisk til det. Den har visst veldig få magielementer i seg, noe som er grunnen til at jeg falt for Harry Potter, så vi får se. Har du sett?
peppermyntete Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Selvfølgelig skal jeg se den :D :D
Spiralis Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Skeptisk, men kommer sikkert til å se den. Skeptisk til å skvise en serie av filmer ut av en bok som egentlig bare er bakgrunnsstoff for potter-universet. Høres ut som en drøm for regnskapsavdelingen til filmselskapet, men ingen andre.Skeptisk til at handlingen er lagt til USA av flere grunner. For det første så virker ikke USA et særlig troverdig som "magisk" land. For det andre virker det veldig som et markedsføringstrekk for å treffe et amerikansk publikum, og når man først er på det sporet så går det ofte rimelig ille. Alt i alt så virker dette ut som kun et forsøk på å klemme flere dollar ut av Potter. Dollar og ikke galeoner, sigder eller fjong. 1
Gjest Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Skeptisk, men kommer sikkert til å se den. Skeptisk til å skvise en serie av filmer ut av en bok som egentlig bare er bakgrunnsstoff for potter-universet. Høres ut som en drøm for regnskapsavdelingen til filmselskapet, men ingen andre.Skeptisk til at handlingen er lagt til USA av flere grunner. For det første så virker ikke USA et særlig troverdig som "magisk" land. For det andre virker det veldig som et markedsføringstrekk for å treffe et amerikansk publikum, og når man først er på det sporet så går det ofte rimelig ille. Alt i alt så virker dette ut som kun et forsøk på å klemme flere dollar ut av Potter. Dollar og ikke galeoner, sigder eller fjong.Den er basert på en bok da, som kom ut for nesten 15 år siden
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
fullkornspasta Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Gleder meg, men er veldig skeptisk, ja!
Gjest Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Gleder meg, men er veldig skeptisk, ja! Hva er du skeptisk til?
fullkornspasta Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Hva er du skeptisk til?Vel, jeg føler at veldig mange serier og filmer drar storyen så jævlig langt ut for å oppnå mer penger og suksess. Da er det veldig lett å ødelegge noe som i utgangspunktet er veldig bra. Type Dexter, som var veldig fra de første 2-3 sesongene, men som selvfølgelig måtte dra det ut i mange sesonger til og 24. Episode 1,2&3 av Star Wars er piss (og jeg elsker 4, 5 & 6), og jeg føler Breaking Bad også drar litt ut. Er bare redd for at Fantastic Beasts skal være kjempedårlig og ødelegge hele Harry Potter-universet. 1
Utenegenart Skrevet 16. desember 2015 #13 Skrevet 16. desember 2015 (endret) Ikke positivt innstilt her. Hadde boka (altså, er vel ærligere å kalle det et hefte nesten, den var ikke store greia). Den gjorde lite inntrykk, selv om man kun ser på den som oppbygging av forfatterens setting, og kanskje viktigst, den hadde ingen klar narrativ. Å kalle det kommende filmprosjektet "basert på boka" blir dermed ganske uærlig.Å lage en filmserie basert på boka blir litt som å lage en filmtriologi av Yodas oppskrifter på rotstuing, eller Elronds eksklusive samling av eksotiske penisfutteraler. De eksisterte muligens i sine respektive filmserier, men ble ikke tilskrevet noen signifikans for historien da, og ble kun brukt som bakgrunnsfyll.For all del, kan hende det blir helt ok filmer, men jeg har ikke troa. Her er den franchise som skal tvangsmelkes for cash, ikke noe mer. Endret 16. desember 2015 av Utenegenart 3
Gjest Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Vel, jeg føler at veldig mange serier og filmer drar storyen så jævlig langt ut for å oppnå mer penger og suksess. Da er det veldig lett å ødelegge noe som i utgangspunktet er veldig bra. Type Dexter, som var veldig fra de første 2-3 sesongene, men som selvfølgelig måtte dra det ut i mange sesonger til og 24. Episode 1,2&3 av Star Wars er piss (og jeg elsker 4, 5 & 6), og jeg føler Breaking Bad også drar litt ut. Er bare redd for at Fantastic Beasts skal være kjempedårlig og ødelegge hele Harry Potter-universet. Jeg likte alle sesongene av 24 og synes at episode 1 til 3 var best Har du sett Harry Potter?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Vel, jeg føler at veldig mange serier og filmer drar storyen så jævlig langt ut for å oppnå mer penger og suksess. Da er det veldig lett å ødelegge noe som i utgangspunktet er veldig bra. Type Dexter, som var veldig fra de første 2-3 sesongene, men som selvfølgelig måtte dra det ut i mange sesonger til og 24. Episode 1,2&3 av Star Wars er piss (og jeg elsker 4, 5 & 6), og jeg føler Breaking Bad også drar litt ut. Er bare redd for at Fantastic Beasts skal være kjempedårlig og ødelegge hele Harry Potter-universet. Høres nesten litt ut til at du konsekvent misliker nye ting av "gamle". Historien Star Wars filmene som ble laget for ti år siden ble jo laget samtidig/før historien til de første som kom ut på film. Så hater du historien så må du jo nesten si at du ikke er en star wars fan, eller hater du det pga skuespillerne, eller fordi det var nyere og bedre kvalitet, som kanskje ødela nostalgi for deg? Anonymkode: 8d2e2...092 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 (endret) fullkornspasta skrev (På 16.12.2015 den 20.28): Vel, jeg føler at veldig mange serier og filmer drar storyen så jævlig langt ut for å oppnå mer penger og suksess. Da er det veldig lett å ødelegge noe som i utgangspunktet er veldig bra. Type Dexter, som var veldig fra de første 2-3 sesongene, men som selvfølgelig måtte dra det ut i mange sesonger til og 24. Episode 1,2&3 av Star Wars er piss (og jeg elsker 4, 5 & 6), og jeg føler Breaking Bad også drar litt ut. Er bare redd for at Fantastic Beasts skal være kjempedårlig og ødelegge hele Harry Potter-universet. w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
fullkornspasta Skrevet 16. desember 2015 #17 Skrevet 16. desember 2015 Høres nesten litt ut til at du konsekvent misliker nye ting av "gamle". Historien Star Wars filmene som ble laget for ti år siden ble jo laget samtidig/før historien til de første som kom ut på film. Så hater du historien så må du jo nesten si at du ikke er en star wars fan, eller hater du det pga skuespillerne, eller fordi det var nyere og bedre kvalitet, som kanskje ødela nostalgi for deg?Anonymkode: 8d2e2...092Jeg hater ikke storyen i Star Wars, men føler de nyere filmene hadde et utrolig stort potensiale til å bli kjempebra, og så hadde de dårlige skuespillere og måter å løse scener.
fullkornspasta Skrevet 16. desember 2015 #18 Skrevet 16. desember 2015 Dette er noe helt annet føler jeg. Harry Potter er såpass godt skrevet at det kan ikke sammenlignes med noe annet. Hele Harry potter universet er så detaljrikt at det skal en god del til før det blir ødelagt. Så lenge J.K Rowlling er med i bildet og har kontroll så kommer det ikke til å bli ødelagt.Dersom hun dør, og noen lager noe uten at det ble skapt av henne; DA hadde jeg blitt veldig skeptisk og forbannet. Denne filmen har ikke noe med karakteren Harry Potter å gjøre. Handlingen er lagt tiden før HP. Samme med teaterstykket, som jeg håper blir filmet og gitt ut på dvd. Den historien er litt nærmere Harry Potter sin tid. Men det handler fortsatt ikke om Harry Potter. Altså, jeg er en svær HP-fan, større enn de aller fleste, men å si at ingenting kan sammenliknes med HP, er feil. Ringenes Herre, GoT og SW er mye mer detaljert enn Harry Potter. HP er laget for ungdommer, og er langt fra så suksessfull.Og jeg vet at HP ikke er en del av Fantastic Beasts, men jeg er bare redd for at filmene skal suge, og det må da være en ærlig mening
altflyter Skrevet 16. desember 2015 #19 Skrevet 16. desember 2015 Jeg gleder meg, men merker jeg må bruke litt tid på å forberede meg på at det ikke er Harry Potter det handler om.. at det er helt nye skuespillere og en helt annen story... tror det blir bra, men er redd forventningene mine gjør at jeg blir skuffet uansett hvor bevisst jeg prøver å være på det.
Gjest Skrevet 16. desember 2015 #20 Skrevet 16. desember 2015 Jeg hater ikke storyen i Star Wars, men føler de nyere filmene hadde et utrolig stort potensiale til å bli kjempebra, og så hadde de dårlige skuespillere og måter å løse scener. Er Liam Neeson, Evan Mcgregor, Christoper Lee og Samuel Jackson dårlige skuespillere? O.o 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå