AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg er sĂ„ glad ikveld, fĂžler alt har lĂžsnet og jeg ser tilbake pĂ„ livet med glede og fĂžler sĂ„ mye takknemlighet for de gode stundene og alt fint jeg har fĂ„tt oppleve!!!!!!!!!!!!! Flere der ute som er glade? Anonymkode: 3b098...854 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Del Skrevet 16. desember 2015 Hurra sĂ„ koselig! Nei er ikke sĂ„ glad for tiden men ble glad pĂ„ dine vegne nĂ„! Hyggelig Ă„ lese Anonymkode: 1982c...a45 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
KatyP Skrevet 17. desember 2015 #3 Del Skrevet 17. desember 2015 Ja, i dag er jeg glad. Fikk gjort noe jeg har gruet meg til og manglet energi til tidligere. SĂ„ fin trĂ„dđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest Blomsterert Skrevet 17. desember 2015 #4 Del Skrevet 17. desember 2015 Jeg er sĂ„ glad ikveld, fĂžler alt har lĂžsnet og jeg ser tilbake pĂ„ livet med glede og fĂžler sĂ„ mye takknemlighet for de gode stundene og alt fint jeg har fĂ„tt oppleve!!!!!!!!!!!!! Flere der ute som er glade?Anonymkode: 3b098...854Ah,for et positivt innlegg :-))) godt Ă„ se! Glad og glad her :-),men sitter med en deadline,og har knapt sovet pĂ„ tre dĂžgn! Det gĂ„r i jobb og kg,for jobber her med bare menn i ingenmannsland,og menna blir for slitsomme for meg med drikking og oppmerksomhetssyke. Men jeg er ikke trist heller da,og innlegget ditt fikk meg til Ă„ smile! :-)NĂ„ ser jeg fram til mandag og julefeiring med familien.Takk for smilet :-) Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest Jessica Skrevet 17. desember 2015 #5 Del Skrevet 17. desember 2015 Jeg er veldig glad đ FĂ„tt levert en del gjennomtenkte gaver og kjenner pĂ„ juleglede.  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ