AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg er så glad ikveld, føler alt har løsnet og jeg ser tilbake på livet med glede og føler så mye takknemlighet for de gode stundene og alt fint jeg har fått oppleve!!!!!!!!!!!!! Flere der ute som er glade? Anonymkode: 3b098...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Del Skrevet 16. desember 2015 Hurra så koselig! Nei er ikke så glad for tiden men ble glad på dine vegne nå! Hyggelig å lese Anonymkode: 1982c...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 17. desember 2015 #3 Del Skrevet 17. desember 2015 Ja, i dag er jeg glad. Fikk gjort noe jeg har gruet meg til og manglet energi til tidligere. Så fin tråd😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 17. desember 2015 #4 Del Skrevet 17. desember 2015 Jeg er så glad ikveld, føler alt har løsnet og jeg ser tilbake på livet med glede og føler så mye takknemlighet for de gode stundene og alt fint jeg har fått oppleve!!!!!!!!!!!!! Flere der ute som er glade?Anonymkode: 3b098...854Ah,for et positivt innlegg :-))) godt å se! Glad og glad her :-),men sitter med en deadline,og har knapt sovet på tre døgn! Det går i jobb og kg,for jobber her med bare menn i ingenmannsland,og menna blir for slitsomme for meg med drikking og oppmerksomhetssyke. Men jeg er ikke trist heller da,og innlegget ditt fikk meg til å smile! :-)Nå ser jeg fram til mandag og julefeiring med familien.Takk for smilet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 17. desember 2015 #5 Del Skrevet 17. desember 2015 Jeg er veldig glad 😆 Fått levert en del gjennomtenkte gaver og kjenner på juleglede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå