Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 11 vet ikke hva han skal kjøpe til kompisene, eller hva han skal ønske seg fra dem...Hva har deres gutter på den alderen kjøpt til kompisene? Maks 150,-

Anonymkode: 9f480...769

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting, eller en sjokolade hvis de er nødt. 

Anonymkode: dd943...d5f

• Liker 1
Skrevet

Blir noe veldig lite, eks- julegodteri 😉

Skrevet

Gutten min på 11 vet ikke hva han skal kjøpe til kompisene, eller hva han skal ønske seg fra dem...Hva har deres gutter på den alderen kjøpt til kompisene? Maks 150,-

Hadde aldri kjøpt så dyre gaver til kompiser av barna. Da blir det litt julegodis, minilommelykter til 29,- kr eller tilsvarende.  Med fire barn som alle har stor venneflokk så må jeg gjøre det enkelt og rimelig. Men det ser jeg alle andre gjør også, uavhengig av antall barn og alder på disse. 

• Liker 1
Gjest Supersnella
Skrevet

Her går det mye i gavekort i spillbutikken, plakater fra favoritt filmen/spillet eller bilen. Kopp med motiv fra favoritt filmen osv. Hos oss er det bestevennene som får "skikkelige" gaver så får resten godteri og lignende.

Dette var gutten da, hos jentene blir det mye dilldall fra glitter og den type ting. 

Skrevet

Takk for svar :) Det er snakk om 2-3 stk, så da går det greit med en hundrings på hver, eller maks 150 på en hvis man finner noe spesielt. Hadde det vært snakk om hele klassen hadde det blitt mindre; noe godteri og en lommelykt for eksempel  Blir nok hårvoks på han ene, hvertfall.

Skrevet

Da jeg var på den alderen ga vi hverandre ting som et brett med øyenskygge, noe billig sminke fra HM, klistremerkebøker og klistremerker ol. Altså ting i samme prisklasse som det du er ute etter. Gutter er alltid vanskelig å kjøpe noe til, synes jeg :P

Men jeg foreslår gavekort på kinobilletter. Gi alle guttene to billetter hver :)  Ellers kan du se om du finner en stilig t-skjorte til guttene? De er jo i den alderen der stil begynner å bli svært viktig for kule gutter.

Tror ikke det er så vanlig å "ønske" seg noe hos venner i den alderen. Man får som regel tulleting, siden prisen skal være liten. Gavene er vel mest for tradisjonen ;)

Skrevet

Da jeg var på den alderen ga vi hverandre ting som et brett med øyenskygge, noe billig sminke fra HM, klistremerkebøker og klistremerker ol. Altså ting i samme prisklasse som det du er ute etter. Gutter er alltid vanskelig å kjøpe noe til, synes jeg :P

Men jeg foreslår gavekort på kinobilletter. Gi alle guttene to billetter hver :)  Ellers kan du se om du finner en stilig t-skjorte til guttene? De er jo i den alderen der stil begynner å bli svært viktig for kule gutter.

Tror ikke det er så vanlig å "ønske" seg noe hos venner i den alderen. Man får som regel tulleting, siden prisen skal være liten. Gavene er vel mest for tradisjonen ;)

Takk for tips. Ja, har sett på kule t-skjorter, det er en god ide. Før om årene har vi gitt billett til badeland eller i lekeland/ på bowling, slik at guttene kan dra dit sammen i romjula. Kinotur sammen er også en god ide. Fant buff på Storberg i dag til 19 kr. (Førpris 149,-) Det er en kjekk gave, tenker jeg. Sammen med en deodorant eller sjokoladenisse f eks. Sønnen min ble spurt av en kompis hva han ønsker seg, og kom ikke på noe. Annet enn gaming pc og ps4-spill :P

• Liker 1
Skrevet

Hva med gavekort på Steam om de bruker det?

Anonymkode: a633b...33d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...