Gå til innhold

The Bachelor 2016/sesong 20 - Amerikansk sendetid

Anbefalte innlegg

Gjest incognita
Skrevet
Den 7.1.2016 at 22.31, AnonymBruker skrev:

Han er den først bachelor jeg har synes er kjekk, og i tillegg virker han sympatisk uten å være kjedelig.

Jeg tok meg selv i å prøve å oppføre meg normalt laid back da jeg satt klistret til skjermen og mannen min kom hjem. Jeg måtte rense halsen før jeg kunne svare at det bare var den nyeste runden av The Bachelor. Der er første gang det skjer for meg.

Anonymkode: dcdae...b5a

Gjør som meg istede - få mannen hekta også! :nigo: 

:fnise: 

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Ny episode ute nå, gleder meg til å se i kveld! :strix:

Skrevet
7 timer siden, incognita skrev:

Ny episode ute nå, gleder meg til å se i kveld! :strix:

Ben :rodmer:

Hun ene på 23år har et helt hysterisk uttrykk :fnise: 

Skrevet

Åh Ben er så søt :rodmer: Så søtt det han gjorde for Amanda, lagde hårklyper sammen med henne til døtrene hennes! :rodmer: 

Olivia, oh my god, bitch, og Lace, dramaqueen og slitsom.. Håper disse to ryker på flekken snart.. Likte Olivia første kvelden, men nå, OH NO. Baah

Amanda minner meg om Emily som var med på Brad sin sesong og som ble ungkarskvinnen!

Gjest incognita
Skrevet

Olivia har så utrolig lite flatterende uttrykk i ansiktet.. Hun tar seg sikkert bra ut på bilder, men live er hun helt snodig. Måten hun sitter og gaper liksom, hva er det hun driver med egentlig?

Mine favoritter hittil er Lauren B og Becca. Håper likevel både Lace og Olivia er med lenge.. Drama <3 hihi :fnise: 

Skrevet

Haha, visste at Olivia kom til å bli en sånn dame. :fnise: Lace er vel igjen for å lage drama, ikke fordi hun er så innmari fantastisk akkurat, samme som at Olivia kommer nok til være lenge... Men han ender vel ikke opp med noen av dem uansett, den som er bachelor pleier vel ikke å gjøre det (unntatt en gang kanskje, Jake?? så ikke den sesongen egentlig, men husker det var noe drama med vinneren). 

Ellers tror jeg kanskje at jeg har sett for mange sesonger nå, føler at jeg har sett den samme samtalen tusenvis av ganger. :tongue: Lite personlige detaljer og det er ingen som skiller seg ut som skikkelig morsomme/smarte/rare (på en positiv og ikke latterlig måte); bare masse ''ja, jeg er så glad for å være her - herregud så fint det er her - det er så vanskelig, men jeg liker deg - tusen takk for at jeg er her''.. Og alt for overdrevne følelser på kort tid, alt det klissklasset passer bedre sånn på slutten!

*sorry for at jeg bruker tråden som klagebok, men det er skikkelig putetv og jeg må få ut frustrasjonen*..... Til det postive, Ben er jo søt! Altså ordentlig hyggelig og grei, og jeg synes det er koselig på kvinnenes vegne når han prøver å ta litt vare på alle. :fnise:

Skrevet
4 timer siden, incognita skrev:

Olivia har så utrolig lite flatterende uttrykk i ansiktet.. Hun tar seg sikkert bra ut på bilder, men live er hun helt snodig. Måten hun sitter og gaper liksom, hva er det hun driver med egentlig?

Mine favoritter hittil er Lauren B og Becca. Håper likevel både Lace og Olivia er med lenge.. Drama <3 hihi :fnise: 

Haha, tror det er Olivia jeg mener også. Hun på 23år med blondt hår til skuldrene? Hun ser helt sprø ut når hun gaper sånn :fnise: 

Gjest incognita
Skrevet
Den 13.1.2016 at 8.40, Lady skrev:

Haha, tror det er Olivia jeg mener også. Hun på 23år med blondt hår til skuldrene? Hun ser helt sprø ut når hun gaper sånn :fnise: 

Ja, hun! :fnise: 

Skrevet

Ikke sett episode 02 ennå, men fra første episoden liker jeg best hun som hadde vært i armyen. Husker ikke hva hun het, men hun var dødspen samtidtig som hun virka jordnær og oppegående. Synes mange av jentene han fikk virker ganske crazy. Kanskje han er sånn crazy-magnet. 

Skrevet

Han er så utrolig tiltrekkende. Fy for pokker. Det at han er litt keitete gjør ham helt uimotståelig. Hvordan kan jeg få mannen min hekta? Gradvis involvere, så hjernevaske? Jeg er litt redd han vil merke at jeg er litt vel positivt innstilt til Ben. Etterpå vil jeg sikkert ha sex, og jeg kan ikke utelukke at jeg lukker øynene og tenker på Ben, men det er jo bare en win-win, eller hva? 😍😔😗😘

Anonymkode: dcdae...b5a

• Liker 1
Gjest Pizzaface
Skrevet (endret)

Ja, han er utrolig kjekk. Og 6.4 høy, står det. Rundt 1.90, blir vel det. Den kjekkeste ungkaren noensinne!

Endret av Pizzaface
skriveleif
Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Pizzaface skrev:

Ja, han et utrolig kjekk. Og 6.4 høy, står det. Rundt 1.90, blir ved det. Den kjekkeste ungkaren noensinne!

Enig. :rodmer: 

Gjest Pizzaface
Skrevet
6 minutter siden, incognita skrev:

Enig. :rodmer: 

Det er nesten så jeg gleder meg litt til alle de kleine boblebadscenene, overnattings dates, etc.. Gleder meg til fortsettelsen..:essen2: :ohmy::)

Skrevet

Flere som har sett dagens episode? Hva synes dere? :popcorn: 

Skrevet
13 minutter siden, Lady skrev:

Flere som har sett dagens episode? Hva synes dere? :popcorn: 

Jaaa :popcorn:
Glad Lace dro, men føler hun ble ingenting i forhold til Olivia :dry: Likte daten til Ben og Lauren :-)
Liker absolutt ikke Olivia, håper Ben gjennomskuer henne og at hun forsvinner så fort som FY!

Syns jentene var ganske harde mot Jubilee.. Forstod henne mer da hun forklarte om fortiden sin osv.. Amber irriterte meg grensesløst!
Gleeeder meg allerede til neste episode :popcorn:

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jaaa :popcorn:
Glad Lace dro, men føler hun ble ingenting i forhold til Olivia :dry: Likte daten til Ben og Lauren :-)
Liker absolutt ikke Olivia, håper Ben gjennomskuer henne og at hun forsvinner så fort som FY!

Syns jentene var ganske harde mot Jubilee.. Forstod henne mer da hun forklarte om fortiden sin osv.. Amber irriterte meg grensesløst!
Gleeeder meg allerede til neste episode :popcorn:

Fikk egentlig sansen for Lace i denne episoden. Hun hadde selvinnsikt da hun sa hun møtt jobbe med seg selv og dro. 

Haha :fnise: Olivia gjør alt for å vinne Ben. Hun virker ikke helt god i de klippene fra neste episode hvor hun sier hun føler Ben er hennes ektemann :sjokkert: 

Ja, det synes jeg også! Jeg likte henne da hun åpnet seg for Ben. Virker som en god jente som har opplevd litt for mye vondt i livet. Hvem er Amber igjen? :)

Skrevet

Amber er hun som absolutt skulle konfrontere Jubilee.

Jeg merker at dette er grunnen til at jeg foretrekker The Bachelorette. Er så mye unødvendig og barnslig baksnakking med jentene. Okei, så er kanskje ikke Olivia eller Jubilee eller hvem enn de ikke liker så voldsomt kontaktsøkende og/eller kjempehyggelige mot de andre jentene - men de har ikke sagt noe som helst, virkelig ingenting, som gjør at det de andre holder på med er akseptabelt. Eller forståelig egentlig, synes jeg, snakk om å begynne å bitche for ingenting. :sukk:Så ja, selv om de to ikke er favorittene mine selv, så har jeg mindre respekt for enkelte av de andre likevel.

Synes han passer bra med Lauren B. da, tror han kommer til å ende opp med den ''typen''. :)

Skrevet
9 timer siden, Marr skrev:

Amber er hun som absolutt skulle konfrontere Jubilee.

Jeg merker at dette er grunnen til at jeg foretrekker The Bachelorette. Er så mye unødvendig og barnslig baksnakking med jentene. Okei, så er kanskje ikke Olivia eller Jubilee eller hvem enn de ikke liker så voldsomt kontaktsøkende og/eller kjempehyggelige mot de andre jentene - men de har ikke sagt noe som helst, virkelig ingenting, som gjør at det de andre holder på med er akseptabelt. Eller forståelig egentlig, synes jeg, snakk om å begynne å bitche for ingenting. :sukk:Så ja, selv om de to ikke er favorittene mine selv, så har jeg mindre respekt for enkelte av de andre likevel.

Synes han passer bra med Lauren B. da, tror han kommer til å ende opp med den ''typen''. :)

Jeg syns det var veldig mye drama på The Bachelorette i fjor også, og det ble jeg drit lei av.. Men syns det var utrolig unødvendig av Amber å absolutt skulle konfrontere Jubilee og få med de andre jentene. Altså, det var jo ikke en stor greie en gang! Elsket at Ben støttet og trøstet Jubilee på badet da Amber kom inn og skulle snakke. Han er SÅ SKJØNN :rodmer:

Skrevet
4 timer siden, Sitronmelis skrev:

Jeg syns det var veldig mye drama på The Bachelorette i fjor også, og det ble jeg drit lei av.. Men syns det var utrolig unødvendig av Amber å absolutt skulle konfrontere Jubilee og få med de andre jentene. Altså, det var jo ikke en stor greie en gang! Elsket at Ben støttet og trøstet Jubilee på badet da Amber kom inn og skulle snakke. Han er SÅ SKJØNN :rodmer:

Enig :rodmer: Skulle vært mulig å klone Ben. En til hver jente :fnise: 

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet

Jeg er ikke fan av Jubilee i det hele tatt, men slik de andre jentene hold på er jo regelrett mobbing. Hun har ikke gjort noe for å fortjene å bli hakket på slik som det der.. Glad Amber ble sendt hjem. :)  Jeg holder fortsatt en knapp på Lauren B, synes hun og Ben er fine sammen. :rodmer: 

Olivia er forresten usmakelig! :nei: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...