Gå til innhold

Hvordan si til en venn at man er lei?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slike ting er alltid vanskelig men dessverre i situasjoner som dette så er det nødvendig. 

Det er ikke rett ovenfor han heller å ha et vennskap med ei som kanskje ikke setter så høy pris på det daglige selskapet hans som han liker tro. 

Vet jo det med meg selv , hadde jeg vært i hans sko å hatt en venn som jeg pratet med daglig over en lang periode så plutselig funnet ut at vedkommende slettes ikke likte prate med meg hver dag så ville jeg nok tatt det tungt. Kanskje følt meg litt sviktet også? Hadde foretrukket at vedkommende hadde vært real nok til å fortelle meg hvor landet ligger og ikke utsette det. 

jeg føler meg ikke sviktet, jeg har andre venner så det går greit. Du burde fokusere på familien din, jobben din og ikke tidligere brukere. Stalking burde du også slutte med, særlig på sukker. 

Anonymkode: 6c7e1...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Destruktive forhold mellom mennesker kan gå lang tid for man kan glemme og tilgi, men sår og respekt og mange relasjoner er en del av livet, og man vil huske både det ekle og sårende og det snille og gode, og de som respekerte man. Derfor er jeg glad og takknemlig at jeg har fått leve i 37.5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ting er alltid vanskelig men dessverre i situasjoner som dette så er det nødvendig. 

Det er ikke rett ovenfor han heller å ha et vennskap med ei som kanskje ikke setter så høy pris på det daglige selskapet hans som han liker tro. 

Vet jo det med meg selv , hadde jeg vært i hans sko å hatt en venn som jeg pratet med daglig over en lang periode så plutselig funnet ut at vedkommende slettes ikke likte prate med meg hver dag så ville jeg nok tatt det tungt. Kanskje følt meg litt sviktet også? Hadde foretrukket at vedkommende hadde vært real nok til å fortelle meg hvor landet ligger og ikke utsette det. 

Jeg sa ifra til han for mange måneder siden om at jeg følte vi pratet for mye og at jeg kanskje var blitt litt lei. Han tok det veldig tungt. Men han begynte kort tid etter å sende meg like mye meldinger som før, og jeg merket at han fant på unnskyldninger til at jeg var lei (for å lure seg selv til å dro alt var som før igjen), og jeg er sikker på at han ikke har disse tankene om at jeg fremdeles er lei lenger. Så det hjalp lite. Men kanskje jeg må gjøre ting enda litt klarere for han denne gangen.

Anonymkode: 02a94...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger, samt en mengde svar. 

Bond, forumansvarlig

/ed - spørsmål om moderering tas på PM eller Ris og ros.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...