AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Jeg har såvidt fått kontakt igjen med en gammel flørt, har ved en anledning tatt initativ til å sende tekstmeldinger, og i kveld så sendte jeg han snap. Nå har jeg brent meg på menn mange ganger før og må bare forsikre meg om at jeg ikke gjør noe galt. Spørsmålet er vil han tolke meg som innpåsliten fordi jeg sendte den snappen i tillegg til å ha startet samtale litt tidligere i uken ?Man blir så sårbar når man får følelser for noen.. Anonymkode: 08904...f10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Håper at noen har noe å komme med, er så redd for å ha driti meg ut.. TS Anonymkode: 08904...f10
Gjest Blomsterert Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Håper at noen har noe å komme med, er så redd for å ha driti meg ut.. TSAnonymkode: 08904...f10Slapp av :-) vent å se om han tar intiativ nå,for du har gjort ditt.Er han intr så vet han at han kan ta det nå.Intiativ altså :-)
mjauritz Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Jeg skjønner det ikke!Hvorfor er du så usikker? Jeg kan sende kanskje 10 snaps til EN person i løpet av en dag! Du spør om det er slitsomt at han hører fra deg 2 ganger på en uke?Nei, det er ikke slitsomt. Hvis du sendte en typisk "fellesnap" er det i hvert fall ingenting.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Jeg skjønner det ikke!Hvorfor er du så usikker? Jeg kan sende kanskje 10 snaps til EN person i løpet av en dag! Du spør om det er slitsomt at han hører fra deg 2 ganger på en uke?Nei, det er ikke slitsomt. Hvis du sendte en typisk "fellesnap" er det i hvert fall ingenting. Grunnen til at jeg er usikker er fordi han tidligere har fått kalde føtter når jeg tok for mye initativ. Så tror det har gjort meg veldig usikker på hva som er ok kontakt og hva som ikke er det TS Anonymkode: 08904...f10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Slapp av :-) vent å se om han tar intiativ nå,for du har gjort ditt.Er han intr så vet han at han kan ta det nå.Intiativ altså :-)Hope so TS Anonymkode: 08904...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå