Gjest Vena Cava Skrevet 15. desember 2015 #1 Del Skrevet 15. desember 2015 Er bare nysgjerrig på hva brukerne her inne studerer eller jobber med. Hvis den neste som skiver her, gjetter hva mitt yrke er, så gjetter nestemann der igjen hva den forrige brukeren jobber som. Osv...Bli med!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Del Skrevet 15. desember 2015 Er bare nysgjerrig på hva brukerne her inne studerer eller jobber med. Hvis den neste som skiver her, gjetter hva mitt yrke er, så gjetter nestemann der igjen hva den forrige brukeren jobber som. Osv...Bli med!:) hva skal jeg basere gjetningen min på? Basert på bildet ditt selger du kansje sokker??? Skjønte ikke denne leken. Kan jo bare nevne et tilfeldig yrke. Gi meg et hint da =) Ikke gjør det til en umulig gjettelek Anonymkode: 2d747...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Del Skrevet 15. desember 2015 Telefonselger Anonymkode: c0c54...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splendidly Skrevet 15. desember 2015 #4 Del Skrevet 15. desember 2015 Det er jo umulig å gjette på anonyme brukere! Show yourself!Jeg tipper Vena Cava er sykepleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 15. desember 2015 #5 Del Skrevet 15. desember 2015 hva skal jeg basere gjetningen min på? Basert på bildet ditt selger du kansje sokker??? Skjønte ikke denne leken. Kan jo bare nevne et tilfeldig yrke. Gi meg et hint da =) Ikke gjør det til en umulig gjettelekAnonymkode: 2d747...c92Tenkte basert på nick og bilde ja;) Men det forutsetter jo at man ikke er AB da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 15. desember 2015 #6 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Det er jo umulig å gjette på anonyme brukere! Show yourself!Jeg tipper Vena Cava er sykepleier.ikke dumt gjettet. Er ikke så langt unna:)tipper det samme som deg, tror du jobber som sykepleier Endret 15. desember 2015 av Vena Cava Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 16. desember 2015 #7 Del Skrevet 16. desember 2015 Tipper @Vena Cava jobber som helsemedarbeider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 16. desember 2015 #8 Del Skrevet 16. desember 2015 Tipper @Vena Cava jobber som helsemedarbeidertipper du studerer ped. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 16. desember 2015 #9 Del Skrevet 16. desember 2015 tipper du studerer ped.Det har jeg ikke gjort på mange årTipper @ambivalentReaction studerer for å kunne bli sosionom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå