Gå til innhold

Spontanabort - brunt blod??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mister på torsdag, og i går begynte det å komme brunt blod/utflod? Er det normalt??

Anonymkode: 1c872...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er normalt! Etterhvert som blødningen avtar kan det komme brunt blod(=gammelt blod). Ikke noe farlig! 

Anonymkode: d74e9...e3e

Skrevet

Mister på torsdag, og i går begynte det å komme brunt blod/utflod? Er det normalt??

Sikker på at det er spontanabort?

Jeg mistet ufrivillig en gang . Da blødde jeg i flere uker - friskt rødt blod, og ble sendt til sykehuset, og da fant de ut av fosteret var dødt. De måtte skrape det ut, for det hadde hengt seg helt fast i livmoren. Etter dettte ble jeg gravid på nytt, og da blødde jeg i tre måneder. Blodet var brunt og.... men det var ikke spontanabort. Da jeg kom på sykehuset for å sjekke det ut, så var det en baby fullt med liv i magen til all overaskelse. Og babyen ble født litt etter termindato og alt gikk bra tiltross for blødninger i 3 måneder av svangerskapet.

Skrevet

Ja det er spontanabort... 

Er der også vanlig med mensmurringer etter spontanabort ? 

Skrevet

Ja det er spontanabort... 

Er der også vanlig med mensmurringer etter spontanabort ? 

du kan få ganske vondt ved en spontanabort, så murringer er vanlig ja. Kanskje litt verre enn menssmerter er å forvente. Ta masse smertestillende og slapp av :) 

Skrevet

du kan få ganske vondt ved en spontanabort, så murringer er vanlig ja. Kanskje litt verre enn menssmerter er å forvente. Ta masse smertestillende og slapp av :) 

er jo 1 uke siden i morgen... Burde det ikke gi seg?

Skrevet

er jo 1 uke siden i morgen... Burde det ikke gi seg?

nja, ikke nødvendigvis . Kan blø litt lenger enn en uke. Og da vil jeg tro at det kan murre litt og. Du bør ta en test om 3-4 uker. Hvis den er positiv kan det tyde på at kroppen din ikke har kvittet seg med alt på egenhånd. 

Så lenge du ikke har sterke smerter/blødninger/feber nå, så høres dette ganske fredelig ut! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...