AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Hei Kvinneguiden! Jeg tenkte å spørre litt her fordi jeg er usikker på dette. Jeg har aldri vært i noe forhold før eller noe "seriøs" dating. Jeg har jentevenner, men jeg har aldri tatt skrittet videre til å bli bedre kjent med noen (slik man gjør når man dater), på grunn av at jeg ikke har følt noen grunn til å satse.Jeg har heller ikke vært klar før nå, egentlig, da jeg har trivdes med singeltilværelsen. Men så innser jeg det at det kan jo være hyggelig med en kjæreste å dele ting med, og nå i tjueårene kan det være en grei alder å starte, samt utforske litt.Jeg er en helt vanlig person av utseende, så jeg har alle mulige forutsetninger for å lykkes.Men problemet opp i det hele er at jeg ikke kan gangen i dette, da mener jeg kroppspråk, selvsikkerhet, selvtillit ovenfor den jenta jeg er interessert i. Der er en jente jeg finner interessant, og det forundrer meg ikke om det er gjensidig, for å si det slik.Men jeg er helt "newbie" på dette her, totalt jomfru og uerfaren, men nå vil jeg satse litt og gå litt ut av komfortsonen. Stopper her, får heller skrive mer i kommentarfeltet.. Anonymkode: 0b4ed...6a3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Dette har du vel spurt om omtrent 20 ganger de siste par månedene. Svaret er det samme denne gangen også. Spør om jenta blir med på en date, få et ja/nei og gå videre med livet. Anonymkode: e161a...73b 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Dette har du vel spurt om omtrent 20 ganger de siste par månedene. Svaret er det samme denne gangen også. Spør om jenta blir med på en date, få et ja/nei og gå videre med livet. Anonymkode: e161a...73bMen det er jo en klein setting å spør om date? Annen forslag ? Anonymkode: 0b4ed...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Nei det er ikke kleint å spørre om date, det viser selvsikkerhet og mandighet, noe som tiltrekker oss kvinner i aller høyeste grad.Den som intet våger, intet vinner! Anonymkode: 43500...931 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Men det er jo en klein setting å spør om date? Annen forslag ? Anonymkode: 0b4ed...6a3Hvordan tror du egentlig folk havner på date sammen?? Hvor mange ganger har du egentlig tenkt å spørre om det samme spørsmålet? For å være helt ærlig med deg tror jeg at du har en lang vei å gå sosialt før du havner i et forhold, men å be dama ut blir en helt nødvendig læringsprosess for deg. Anonymkode: e161a...73b 2
ajarRun Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Jeg bruker å hoppe over datingen. Jeg drikker meg relativt sørpa, ligger med en tilfeldig person, dersom det gjentar seg og fungerer er det bare å gjøre det oftere og oftere og til slutt blir man i lag. Dette virker som en metode du kan beherske. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Hvordan tror du egentlig folk havner på date sammen?? Hvor mange ganger har du egentlig tenkt å spørre om det samme spørsmålet? For å være helt ærlig med deg tror jeg at du har en lang vei å gå sosialt før du havner i et forhold, men å be dama ut blir en helt nødvendig læringsprosess for deg. Anonymkode: e161a...73bHaha.. Det fremstår som du har fasiten i måten du skriver på spør så lenge jeg lurer på noe her jeg, er ikke du som bestemmer.TS Anonymkode: 0b4ed...6a3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Haha.. Det fremstår som du har fasiten i måten du skriver på spør så lenge jeg lurer på noe her jeg, er ikke du som bestemmer.TSAnonymkode: 0b4ed...6a3Hva er det egentlig å lure på etter å ha stilt det samme spørsmålet 20 ganger?Vel, de som gidder å prøve å hjelpe deg nok en gang får gjøre det. Lykke til med denne dama som du har snakket med en eneste gang for flere måneder siden. Anonymkode: e161a...73b
mjauritz Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 Du går bort til jenta, prater med henne, spør hva hun skal på torsdag, inviterer hun til en restaurant, drar på date 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Bare prøv å snakk litt i starten om løst og fast, uten å overtenke. Bli kjent med henne og finn en eller annen felles interesse (en film, musikk, aktivitet, idrett etc). Foreslå at dere ser den filmen, konserten, kampen osv, eller at dere gjør ditt eller datt. Da kaller man det ikke date, så blir det mindre press. Så fort første barriere (finne på noe sammen) er brutt gåt det meste av seg selv. I verste fall er det ikke klaff, men da er du en erfaring rikere og bedre rustet til neste jente :-). Man må bare tørre å hoppe i det. Lykke til!:-) Anonymkode: 59c17...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå