Gå til innhold

Hvorfor hvorfor hvorfor

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest27

Er så dritlei av å aldri få orgasme. Kommer som ei kule når jeg onanerer, har kun fått oral orgasme i løpet av mitt 27 år lange liv.

Han kan slikke og suge klitten til den store gullmedaljen,men nei.

I slutten har jeg mistet følelsen og er helt avtent.

Nå har jeg fått meg type med en megapikk, og tenker og håper at jeg kanskje får vaginal orgasme en eller annen gang med ham.

Er dette virkelig psykisk eller gjør de det bare feil?

Skulle gjerne hatt bil så lenge jeg har lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Jeg tror det går på psyket ditt, at du rett og slett tenker for mye på slutten, i stedet for å nyte det som er.

Du blir rett og slett for opphengt i orgasmen, og det er den som teller for deg, for ellers er det ikke noe.

Vel, slutt og tenk, og begynn og nyt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Madam her. Slapp av og ikke tenk på at du MÅ ha orgasme. Hva med å hjelpe til når dere har oralsex?

Når det gjelder vaginalorgasme er det ikke mange kvinner som får det. Uavhengig av str på mannens utstyr. Har lest flere tråder om det og konklusjonen er at vaginalorgasme er det få som får. Jeg har hatt det et par ggr, men vanlig orgasme er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg synes det blir feil å sette orgasmen som 'målet' for sex. Hva med å bare nyte nærheten og intimiteten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dersom han nbare suger og slikker på klitten er det ikke rart du blir følelsesløs. Prøv litt mer på området rundt i tillegg. Greit det er best en plass, men gnagsår er ikke tingen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, la kroppen bare falle helt til ro!!

Jeg slet med dette i over 1år(i begynnelsen av forholdet med samboeren,nå har vi vært sammen i 3år).

Jeg tenkte på den orgasmen hele tiden, og den kom aldri, og jeg ble frustrert, og klarte ikke og slappe av. jeg strammet kroppen hele tiden.

Men nå i ndag er det ikke noe problem,jeg tenker ikke på det lenger og jeg slapper helt av!! og tro meg, det er ikke noe galt med meg, det har jeg funnet ut av..

slapp helt av,og ikke tenk på den, da får du oppleve hvor deilig det er!!

LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fast bruker anonym nå

Bra jeg ikke er alene om dette :)

Veldig irriterende, men jeg pleier jo å nyte sexen likevel, selv om orgasme bare oppnås på egen hånd. Til og med når han er inni meg og jeg hjelper til med hånda klarer jeg ikke få det til!!! Ting blir så "forskjøvet" der nede at jeg ikke klarer finne tilbake til rett måte å stimulere på.

Har prøvd å jobbe litt med dette og øver meg ved å ha en dildo inne i meg mens jeg stimulerer meg selv med hånden. Og når jeg klarer det lett så BØR det gå under samleie også!

Men jeg har alltid hatt menn som bare tenker på seg selv under sex, og ikke har tatt hensyn til meg noe særlig. Derfor år jeg nesten dårlig samvittighet hvis mannen må "vente" på at jeg får orgasme, og av og til på one night stands har det vært enklere å bare fake en orgasme slik at jeg kan få legge meg til å sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det går på psyket ditt, at du rett og slett tenker for mye på slutten, i stedet for å nyte det som er.

Du blir rett og slett for opphengt i orgasmen, og det er den som teller for deg, for ellers er det ikke noe.

Vel, slutt og tenk, og begynn og nyt :wink:

Kan ikke si noe annet enn det Madammen her sier!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan du nok ikke gjøre så mye med. Eller, du kan sikkert få det til, over tid.

Slutt å tenke på det hele tiden, da får du ihvertfall ikke orgasme!!

Har selv aldri fått orgasme sammen med en mann, men jeg har avfunnet meg med dette. Så jeg har helt sluttet å tenke på min egen orgasme. Tenker istedenfor på ham, og hva godt jeg kan gjøre for ham :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...