AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Noen som kan anbefale nettbutikker som selgr disse klærne og sender i postoppkrav??hadde vært veldig glad om noen vet :-) Anonymkode: beabc...00d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Ante ikke at Better Bodies fantes lengre, husker jeg hadde joggebukse og lange USA sokker derfra på 90-tallet. Sokkene måtte alltid brukes doble Anonymkode: 04ba9...7a0
Gjest Cartina Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Vet ikke om de sender i postoppkrav men X-Life har masse.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Overprisa fitnessklær med dårlig kvalitet. Jeg har både tights og topper fra BB, så snakker av erfaring. Nå har alle dem, og det har blitt et sånt stempel at alle må ha dem for å kunne trene fitness.... Du finner myyye bedre kvalitet hos andre merker, som feks Nike og Skins. Også 2XU, men det er vel bare kompensjon (og de er igjen overprisa). Anonymkode: 11954...975 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Jeg bestiller fra fitnessfactory og extremefitness . Vet ikke om de sender med postoppkrav da Nå kan man også bestille gymshark i Norge uten toll osv. Anonymkode: d40a8...4a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå