Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ca :)

Anonymkode: 38552...a3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 8-9 tror jeg. 

Anonymkode: 3055b...a73

Skrevet

10-15 kanskje. Har ikke tellingen😉

Skrevet

1-3. Får alltid ting jeg ønsker meg, og ofte ting jeg ikke har tatt meg råd til selv. Veldig fornøyd og takknemmelig for det 😄

Skrevet

3

Anonymkode: 062db...04b

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Mellom 15 og 20, selv om jeg er voksen. Mamma sender gave til alle barna i familien, hvor jeg betegnes som barn i familien og får av de som blir gitt til. Veldig koselig, men grønn neglelakk og knall rosa øyenskygge fra H&M begynner jeg å vokse fra. Koselig at de tenker på meg og, men tror ikke tanter og onkler etc. Tenker over at jeg er godt over 20. ;)

Skrevet

Jeg pleide å få omtrent ingen, bare et par-tre konvolutter med penger. :P

Nå pleier jeg å få gave av mannen og penger av foreldrene mine, pluss at moren min syntes synd i meg de årene vi feirer med svigerforeldrene, så da kjøper hun masse presanger slik at jeg også skal ha noe å pakke opp :fnise: 

Anonymkode: a7fe0...e0e

Skrevet

10-12 stk kanskje. Husker jeg fikk 30-40 da jeg var lita. Så ble det bråstopp da jeg nådde en viss alder..

Anonymkode: db54f...991

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke :sjenert:  Jeg er voksen, men får fortsatt fra alle tanter, onkler og besteforeldre. I tillegg så får jeg 1-3 gaver fra en venninne og mannen kjøper ofte mere enn en gave.
Skal jeg tippe så får jeg en plass mellom 20-30 gaver tror jeg. Det er vanvittig mye!

Skrevet

Ca 9 tror jeg. 

Skrevet

1 som regel. 

2 - 3 hvis venner husker på meg. Noen år gjør vi det, andre ikke.

Samme gjelder bursdager

Anonymkode: 04e30...639

Skrevet

3-4 gaver og en drøss med julekort :)
Men helt ærlig, det er de ordene som er skrevet fra hjertet fra venner som sender julekort som betyr aller mest for meg :)

Skrevet

Kommer til 13 etter en kjapp opptelling. Noen av dem sammen med mannen.

Anonymkode: e8b1c...4e3

Skrevet

Cirka fem - bare penger og ting jeg har ønsket meg så jeg slipper å gjemme det vekk i skuffer og skap hjemme.

Skrevet

En gave til bare meg (fra mannen) og to fellesgaver til meg og mannen (fra søskenene våre)

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Fra 16-17 familler/folk, noen sammen med mannen.. Men nå får vi ofte mye mer enn 1 pakke fra hver, så er fort oppe i 30-40 presanger.. Egentlig alt for mye!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...