Gå til innhold

Er det ting kjærestene deres irriterer seg over ved dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet du om ting kjæresten deres misliker/irriterer seg over med dere? Eller er han helt fornøyd på alle plan og finner ingen irritasjonsmomenter? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er pessimist og forventer at det verste skal skje hver gang

Gjest Anonymous
Skrevet

Han irriterer seg over at jeg ikke alltid tar tlf. når han ringer. Jeg er litt vimsete, legger igjen mobilen et ulurt sted, eller hører den rett og slett ikke.

Da blir han... :evil: g jeg blir :-(

Skrevet

Han irriterere seg over at jeg hele tiden insisterer på at jeg har det riktige svaret på alt - men det er jo bare fordi jeg HAR rett! :ler:

Gjest Gjesten
Skrevet

Min eks- sambo irriterte seg over at eg blir så lei meg når foreldra mine krangla under mine besøk... Kanskje ein grunn til at han vart eks?? :wink:

Skrevet

Jada. Det går begge veier det.

Noe annet ville vært rart.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jada. Det går begge veier det.

Noe annet ville vært rart.

Hva irriterer han seg over med deg da? :sjarmor:

Gjest Tristessa
Skrevet

Tja. Konstant oppheng i ting, klarer ikke å la ting gå. Tidvis paranoid, og flink til å rettferdiggjøre omtrent alle mine vonde vaner. Maser, gjør lite husarbeid og stresser for mye med studier, uten at det i hans øyne er noen grunn til det. Det verste er vel egentlig at jeg går rundt og irriterer meg fordi jeg tror han irriterer seg over disse mindre sjarmerende personlighetstrekkene mine.

Skrevet

damen min iriterer seg over meg når jeg har vært i seng med en annen.. Men det skjer ikke så ofte da så hun er stort sett grei mot meg :-)

Gjest Liljedugg
Skrevet
Tja. Konstant oppheng i ting' date=' klarer ikke å la ting gå. Tidvis paranoid, og flink til å rettferdiggjøre omtrent alle mine vonde vaner. Maser, gjør lite husarbeid og stresser for mye med studier, uten at det i hans øyne er noen grunn til det. Det verste er vel egentlig at jeg går rundt og irriterer meg fordi jeg tror han irriterer seg over disse mindre sjarmerende personlighetstrekkene mine.[/quote']

Kjenner meg litt igjen...

Tror mannen min også irriterer seg over at jeg er sta som et esel, og fordi jeg har mer penger enn han, at jeg er vakker osv... :ler::tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet
Tja. Konstant oppheng i ting' date=' klarer ikke å la ting gå. Tidvis paranoid, og flink til å rettferdiggjøre omtrent alle mine vonde vaner. Maser, gjør lite husarbeid og stresser for mye med studier, uten at det i hans øyne er noen grunn til det. Det verste er vel egentlig at jeg går rundt og irriterer meg fordi jeg tror han irriterer seg over disse mindre sjarmerende personlighetstrekkene mine.[/quote']

Jeg glemte å si hva kjæresten irriterer seg over med meg. Men det er faktisk mye av de samme tingene som kjæresten din gjør, Tristessa. Jeg klarer heller ikke la ting gå, er litt paranoid, maser til tider og stresser litt.

(Vet egentlig om at dette er dårlige sider ved meg ;))

Var faktisk artig å lese innlegget ditt, var jo som jeg skulle skrevet det selv :)

Skrevet
Han irriterer seg over at jeg ikke alltid tar tlf. når han ringer. Jeg er litt vimsete, legger igjen mobilen et ulurt sted, eller hører den rett og slett ikke.

Da blir han... :evil: g jeg blir :-(

blir han :evil: da?

Herregud, hva er nå så big dil med at du ikke tar tlf, så lenge det ikke er fordi du roter med andre gutter, liksom?

Hadde også en sånn en. Det ble så slitsomt i lengden at det ble bare bråk.

Skrevet

Jeg er usannsynlig rotete når jeg roter og usannsynlig perfeksjonistisk når jeg rydder...

Går i perioder... (Bare det er jo nok til å irritere vettet av noen og en hver... :sjarmor: ).

Skrevet

Han irriterer seg over at jeg spurte ham om det var noe ved meg han irriterte seg over. :ler: Ellers ingenting, så det er bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå om dagen irriterer han seg over ALT jeg gjør...

Bare som nå... vi sitter på hver vår arbeidsplass og begge har msn oppe. Så ringer sønnen min på 9 år og forteller at strømmen har gått. Ut fra hva ungen sier, så tolker jeg det dithenn at sikkringen har gått. Så skriver jeg en kort og enkel melding på msn om at nå har sikkringen gått hjemme igjen.. DA får jeg en skyllebøtte tilbake....ville jo ikke anne enn å si det lissom...

Skrevet
Han irriterere seg over at jeg hele tiden insisterer på at jeg har det riktige svaret på alt - men det er jo bare fordi jeg HAR rett! :ler:

Vet ikke helt, jeg... Men, dette må være det som er mest nærliggende for meg å tro at han skulle irritere seg over hos meg...

Ellers vil det vel være at jeg er så rask til å forsvare alle.

Skrevet

Min kjære irriterer seg også over at jeg alltid skal ha rett! Men mer i retning av at jeg har litt sterke meninger til tider! Hvis han liker noe og jeg ikke liker det, er jeg rask til å si at jeg IKKE liker det!

Noen ganger har han blitt så sur for det at han har kjeftet på meg og beskylt meg med noe sånt som at "det synes du bare fordi du absolutt SKAL mene det motsatte av meg!"...

Jeg har lært å skjerpe meg litt på mine bastante meninger... :roll:

Skrevet

Jeg irriterte meg over masse ved min ex, noe av grunnen til at han ble en ex...

Skrevet

Helt sikkert, men han har egentlig aldri vært spesifikk når jeg har spurt ham hva han irriterer seg over med meg... :wink:

Skrevet

Han er aldri irritert på meg, det er helt utrolig. For jeg er ikke den letteste i verden å omgås, men han kaster nesten aldri bort tid på irritasjon. Bortsett fra på en sur nabo av og til... :wink:

Skulle ønske jeg kunne være mer lik han! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...