AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Det skal sannelig ikke mye til å få masse likes og delinger på Facebook, spesielt fra kvinner. Oppskriften er som følger: Skriv noe ekstremt politisk korrekt, og fremstå som en moralens vokter. Gå gjerne til angrep på hvite menn samtidig, så har du suksessen klar. Overskriften bør være en variant av "NÅ MÅ DERE SKJERPE DERE". Vi har allerede sett oppskriften fulgt til punkt og prikke i innvandringsdebatten et par ganger (alle som ikke er for ukontrollert innvandring må SKJERPE SEG, spesielt menn) , og nå er det menn generelt som må TA SEG SAMMEN. Innlegget er skrevet av en selverklært MANN, som selvfølgelig sitter med oppskriften på HVORDAN VÆRE MANN. Ingen er like mye mann som HAN, nemlig. Og oppskriften er enkel, slik som den ofte er når slike idioter skal forklare saken.Menn må forstå at kvinner er bedre enn dem. Menn må alltid gjøre som kvinner vil. Menn må betale for kvinner. Menn er kvinners tjenere. Menn er heldige hvis kvinner vil bruke tid på dem. Ikke uventet så blir innlegget hyllet i skyene av kvinner. Vi menn skjønner hva innlegget er. Det er et jævlig dårlig skjult forsøk på å få pult. Men kvinner sluker slik smisking rått, så det fungerer sikkert. http://www.side3.no/anders'-oppfordring-til-norske-menn-eksploderer-pa-facebook/3423171194.html Anonymkode: 6a226...812 11
Gjest supernova_87 Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Menn må forstå at kvinner er bedre enn dem. Menn må alltid gjøre som kvinner vil. Menn må betale for kvinner. Menn er kvinners tjenere. Menn er heldige hvis kvinner vil bruke tid på dem. Hvis innlegget faktisk består av det jeg siterte over så fatter jeg ikke at kvinner vil hylle det. Hvem ønsker seg en tjener (som partner)? Hvem ønsker seg noen som er under dem? Og hvem ønsker seg noen som aldri har en egen mening, og som kun "pussyfooter" rundt deg til en hver tid? Hvis du vil ha deg ei bikkje, så får du få deg ei bikkje. Hvis du vil ha en partner, så håper jeg de fleste ønsker at det skal være en som er likeverdig.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Som kvinne synes jeg dette innlegget er idiotisk. Jeg vil ha en mann som ser på meg som et likestilt menneske, ikke en stakkars, svak kvinne som trenger å bli spandert på. Jeg betaler for meg selv, takk. Jeg har heller ikke behov for å bli hentet med bil eller at mannen reiser seg når jeg skal på do (hva faen?). Å være "gentleman" er ofte bare et skalkeskjul for å vise at mannen er overlegen kvinnen, og at mannen er nødt til å ta ansvar for den "stakkars kvinnen". Jeg klarer fint å ta ansvar for meg selv. Anonymkode: 91776...12f 18
WubWub Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 (endret) Han har nå i det minste et godt poeng, og det er at menn og damer er forskjellig. Vi må dyrke forskjellene for så å akseptere det. Mange feminister, akademia og kjønnsforskere hevder at det bare er ytre forskjeller mellom damer og menn og at de forskjellene vi har er et resultat av kjønnsroller som man blir oppdratt til å innta allerede fra vi ligger i vuggen.Jeg mener det er feil. Menn og kvinner har fundamentalt forskjellige måter å tenke på og det beror ikke på miljø, men arv og genetikk. Med det tatt i betraktning er det etter min mening fullt legitimt å behandle kjønnene forskjellig ettersom utgangspunktene er forskjellige. Menn har siden tidenes morgen hvert erobrere, jegere og krigere som beskytter kvinnene, barna og eldre. Kvinner har hovedsakelig tatt seg av å oppdra barna, husstell og gårdsarbeid. Som resultat har damer mer empati og omsorg enn menn (ja du hørte riktig, man skulle nesten ikke tro det når man leser her på kvinneguiden å ser hvordan damer behandler andre), mens menn har mer aggresjon - noe som er nødvendig for å beskytte damene og barna fra andre menn. Endret 15. desember 2015 av WubWub 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Som kvinne synes jeg dette innlegget er idiotisk. Jeg vil ha en mann som ser på meg som et likestilt menneske, ikke en stakkars, svak kvinne som trenger å bli spandert på. Jeg betaler for meg selv, takk. Jeg har heller ikke behov for å bli hentet med bil eller at mannen reiser seg når jeg skal på do (hva faen?). Å være "gentleman" er ofte bare et skalkeskjul for å vise at mannen er overlegen kvinnen, og at mannen er nødt til å ta ansvar for den "stakkars kvinnen". Jeg klarer fint å ta ansvar for meg selv.Anonymkode: 91776...12fTakk, det er akkurat det inntrykket jeg også sitter igjen med etter å ha lest det han skrev.Menn trenge rikke være "MENN", menn kan fint være "noe midt i mellom kvinner og menn". Det viktige er at menn lærer seg å være seg selv - og å se verden fra andres perspektiv, også kvinners. Og ikke bare, som tilfelle hele tiden og stadig vekk viser seg å være, ser verden fra menns ståsted.Jeg synes det er trist et slikt innlegg blir likt og delt av så mange, det er bare med på å opprettholde det kunstige kjønsskillet i stedet for å være med på å bidra til frigjøringen fra undertrykkingen av oss mennesker som individer fra kjønnsskillet.Med det mener jeg... Menn oppdras fortsatt til å bite følelser i seg, til å ikke gråte når de får vondt, lærer seg at "ingen lytter til meg når jeg har det smertefullt", lærer seg å stenge følelser inni seg, eller rent av, å ikke stole på sine egne følelser. Jenter oppdras til å bli "flinke piker", som ikke skal si noe som fornærmer, som ikke skal være frempå, selv om de kan og er dyktige.Han ønsker å opprettholde kjønsskillet. Jeg ønsker å knus det. Jeg hater det. Anonymkode: d9d75...002 9
Gjest Trollkarlen Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 (endret) Er han en hvit ridder? Teksten avsluttes med "Vi er tross alt heldige dersom en vakker kvinne sier ja til å møte oss". Nei, Anders Moe. Det er den vakre kvinnen som er heldig. Mannen er kun heldig om det er den vakre kvinnen som tar initiativ. Tenk å møte en vakker kvinne som tar kontroll over sitt eget kjærlighetsliv? Det er en sjelden juvel som gjør seg fortjent til gentleman behandling. Endret 15. desember 2015 av Trollkarlen
Gjest Castielz Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 White knight skriver kvalmende politisk korrekte ting i sosial media for å få fitte.Flere nyheter kl. 21:00
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Dere mannfolk er faen så kvalme og respektløse, nok en gang viser dere deres kvinneundertrykkende seksistiske holdning.Så bare fordi en kvinne har en mening/ønske eller oppfordring, så betyr det at hun er desperat etter å bli pult?Du er sånn type mann som sier "få deg litt pikk a!" om en dame er stressa og evn uhøflig i kassakøen på butikken også. Eller tenker om en politisk aktiv kvinne på talerstolen med veldig viktige saker "hun står der bare for å få oppmerksomhet for å bli pult" Skjerp deg! Kvinnens stemme er også viktig og skal respekteres ikke seksualiseres! Anonymkode: f7b8d...7e0 11
Livan Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 (endret) Det skal sannelig ikke mye til å få masse likes og delinger på Facebook, spesielt fra kvinner. Oppskriften er som følger: Skriv noe ekstremt politisk korrekt, og fremstå som en moralens vokter. Gå gjerne til angrep på hvite menn samtidig, så har du suksessen klar. Overskriften bør være en variant av "NÅ MÅ DERE SKJERPE DERE". Vi har allerede sett oppskriften fulgt til punkt og prikke i innvandringsdebatten et par ganger (alle som ikke er for ukontrollert innvandring må SKJERPE SEG, spesielt menn) , og nå er det menn generelt som må TA SEG SAMMEN. Innlegget er skrevet av en selverklært MANN, som selvfølgelig sitter med oppskriften på HVORDAN VÆRE MANN. Ingen er like mye mann som HAN, nemlig. Og oppskriften er enkel, slik som den ofte er når slike idioter skal forklare saken.Menn må forstå at kvinner er bedre enn dem. Menn må alltid gjøre som kvinner vil. Menn må betale for kvinner. Menn er kvinners tjenere. Menn er heldige hvis kvinner vil bruke tid på dem. Ikke uventet så blir innlegget hyllet i skyene av kvinner. Vi menn skjønner hva innlegget er. Det er et jævlig dårlig skjult forsøk på å få pult. Men kvinner sluker slik smisking rått, så det fungerer sikkert. http://www.side3.no/anders'-oppfordring-til-norske-menn-eksploderer-pa-facebook/3423171194.htmlAnonymkode: 6a226...812Bitter rasist? Bra man har KG til å årelate offermentalitet og skrudde forestillinger da PS! Menn som smisker med kvinner oppnår ingenting annet enn friend zone, så konspirasjosnteorien din holder ikke mål. Endret 15. desember 2015 av Livan 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #10 Skrevet 15. desember 2015 Bitter rasist? Bra man har KG til å årelate offermentalitet og skrudde forestillinger da PS! Menn som smisker med kvinner oppnår ingenting annet enn friend zone, så konspirasjosnteorien din holder ikke mål.I så fall er denne karen blitt friend-zonet av alle kvinner i Norge. Det var nok ikke planen hans! Anonymkode: 6a226...812 3
Gjest Blomsterert Skrevet 15. desember 2015 #11 Skrevet 15. desember 2015 Det skal sannelig ikke mye til å få masse likes og delinger på Facebook, spesielt fra kvinner. Oppskriften er som følger: Skriv noe ekstremt politisk korrekt, og fremstå som en moralens vokter. Gå gjerne til angrep på hvite menn samtidig, så har du suksessen klar. Overskriften bør være en variant av "NÅ MÅ DERE SKJERPE DERE". Vi har allerede sett oppskriften fulgt til punkt og prikke i innvandringsdebatten et par ganger (alle som ikke er for ukontrollert innvandring må SKJERPE SEG, spesielt menn) , og nå er det menn generelt som må TA SEG SAMMEN. Innlegget er skrevet av en selverklært MANN, som selvfølgelig sitter med oppskriften på HVORDAN VÆRE MANN. Ingen er like mye mann som HAN, nemlig. Og oppskriften er enkel, slik som den ofte er når slike idioter skal forklare saken.Menn må forstå at kvinner er bedre enn dem. Menn må alltid gjøre som kvinner vil. Menn må betale for kvinner. Menn er kvinners tjenere. Menn er heldige hvis kvinner vil bruke tid på dem. Ikke uventet så blir innlegget hyllet i skyene av kvinner. Vi menn skjønner hva innlegget er. Det er et jævlig dårlig skjult forsøk på å få pult. Men kvinner sluker slik smisking rått, så det fungerer sikkert. http://www.side3.no/anders'-oppfordring-til-norske-menn-eksploderer-pa-facebook/3423171194.htmlAnonymkode: 6a226...812Du virker veldig enkel og nærmest sjalu faktisk.Og feig som skriver som Anonym.Han som skrev det fb-innlegget skriver under navn og med bilde.Han er modig,i motsetning til deg.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #12 Skrevet 15. desember 2015 Du virker veldig enkel og nærmest sjalu faktisk.Og feig som skriver som Anonym.Han som skrev det fb-innlegget skriver under navn og med bilde.Han er modig,i motsetning til deg.Han er pr-kåt og uten skam. Men det kreves jobbet visst mot for å være det også, det er sant. Anonymkode: 6a226...812 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #13 Skrevet 15. desember 2015 Det skal sannelig ikke mye til å få masse likes og delinger på Facebook, spesielt fra kvinner. Oppskriften er som følger: Skriv noe ekstremt politisk korrekt, og fremstå som en moralens vokter. Gå gjerne til angrep på hvite menn samtidig, så har du suksessen klar. Overskriften bør være en variant av "NÅ MÅ DERE SKJERPE DERE". Vi har allerede sett oppskriften fulgt til punkt og prikke i innvandringsdebatten et par ganger (alle som ikke er for ukontrollert innvandring må SKJERPE SEG, spesielt menn) , og nå er det menn generelt som må TA SEG SAMMEN. Innlegget er skrevet av en selverklært MANN, som selvfølgelig sitter med oppskriften på HVORDAN VÆRE MANN. Ingen er like mye mann som HAN, nemlig. Og oppskriften er enkel, slik som den ofte er når slike idioter skal forklare saken.Menn må forstå at kvinner er bedre enn dem. Menn må alltid gjøre som kvinner vil. Menn må betale for kvinner. Menn er kvinners tjenere. Menn er heldige hvis kvinner vil bruke tid på dem. Ikke uventet så blir innlegget hyllet i skyene av kvinner. Vi menn skjønner hva innlegget er. Det er et jævlig dårlig skjult forsøk på å få pult. Men kvinner sluker slik smisking rått, så det fungerer sikkert. http://www.side3.no/anders'-oppfordring-til-norske-menn-eksploderer-pa-facebook/3423171194.htmlAnonymkode: 6a226...812Er han en hvit ridder? Teksten avsluttes med "Vi er tross alt heldige dersom en vakker kvinne sier ja til å møte oss". Nei, Anders Moe. Det er den vakre kvinnen som er heldig. Mannen er kun heldig om det er den vakre kvinnen som tar initiativ. Tenk å møte en vakker kvinne som tar kontroll over sitt eget kjærlighetsliv? Det er en sjelden juvel som gjør seg fortjent til gentleman behandling. Dere innser at det er dere som er PK og hvite riddere her, sant? "Uff, for en stor, slem og motbydelig mann som kan finne på å snakke så nedsettende om kvinner! Han som ønsker å vise at han er så overlegen kvinner, som har alle penga og stor kuk til å forsørge og forsvare det stakkars, svake kvinnfolket sitt! Ta heller til takke med meg du, O store kvinne! Du som er så selvstendig, suksessfull, rik og sterk!". DET er et jævla dårlig forsøk på å få pult! Fy fader. Kom dere ut av gutterommet, det finnes kvinner som vil pule dere dersom dere vinner respekten til kvinnen Selv er jeg så heldig som har en gentleman! Ikke fordi jeg forventer at han skal kjøpe meg alt mulig, betale alt, være slaven min eller noe som helst. På det området anser jeg oss for å være relativt likestilte. Men det å ha en MANN som opptrår respektfullt og høflig i møte med både meg og fremmede, som lar meg være et tidvis gråtende og hysterisk kvinnfolk uten å be meg om å "skjerpe meg", som villig går rundt i butikker med bare for å se, med begrunnelsen at han hadde bare tittet selv om det var en gitarbutikk, som gir meg jakka si selv om han er kald selv, som villig deler kinogodteriet med meg "selv om jeg ikke skulle ha noe selv" (Dvs 80/20 fordeling ), som er villig til å holde ut drittkjedelige filmer for min del, det er DET som gjør han til en MANN! Og før noen beskylder meg for å være en JÆVLA GNÅLETE GOLDDIGGER-FEMINIST, så kan jeg (dessverre for deg, din jævla alfahann) informere om at jeg gladelig er med på å betale flybilletter ved besøk, jeg oppfordrer han og trøster ham når han gråter og er lei seg uten at jeg anser han som mindre mandig, jeg holder GLEDELIG ut både samtaler, besøk av diverse butikker/filmer/osv som jeg ikke ville valgt selv, uten å mukke. Det er DET som gjør han til min kjæreste (Og den beste som finnes også), og vi har et fantastisk likestilt forhold hvor han likevel behandler meg og datteren min som prinsesser. Hver eneste dag, uten at jeg har noe mindre respekt for han av den grunn. Tvert imot, så er det av alle ovennevnte grunner AT jeg har så stor respekt for den han er! Gentlemanen er dessverre død, jeg har fanget opp den siste <3 Anonymkode: 68cb6...c41 15
Gjest Blomsterert Skrevet 15. desember 2015 #14 Skrevet 15. desember 2015 Han er pr-kåt og uten skam. Men det kreves jobbet visst mot for å være det også, det er sant.Anonymkode: 6a226...812Jobb med selvsikkerheten din.
Gjest Blomsterert Skrevet 15. desember 2015 #15 Skrevet 15. desember 2015 Dere innser at det er dere som er PK og hvite riddere her, sant? "Uff, for en stor, slem og motbydelig mann som kan finne på å snakke så nedsettende om kvinner! Han som ønsker å vise at han er så overlegen kvinner, som har alle penga og stor kuk til å forsørge og forsvare det stakkars, svake kvinnfolket sitt! Ta heller til takke med meg du, O store kvinne! Du som er så selvstendig, suksessfull, rik og sterk!". DET er et jævla dårlig forsøk på å få pult! Fy fader. Kom dere ut av gutterommet, det finnes kvinner som vil pule dere dersom dere vinner respekten til kvinnen Selv er jeg så heldig som har en gentleman! Ikke fordi jeg forventer at han skal kjøpe meg alt mulig, betale alt, være slaven min eller noe som helst. På det området anser jeg oss for å være relativt likestilte. Men det å ha en MANN som opptrår respektfullt og høflig i møte med både meg og fremmede, som lar meg være et tidvis gråtende og hysterisk kvinnfolk uten å be meg om å "skjerpe meg", som villig går rundt i butikker med bare for å se, med begrunnelsen at han hadde bare tittet selv om det var en gitarbutikk, som gir meg jakka si selv om han er kald selv, som villig deler kinogodteriet med meg "selv om jeg ikke skulle ha noe selv" (Dvs 80/20 fordeling ), som er villig til å holde ut drittkjedelige filmer for min del, det er DET som gjør han til en MANN! Og før noen beskylder meg for å være en JÆVLA GNÅLETE GOLDDIGGER-FEMINIST, så kan jeg (dessverre for deg, din jævla alfahann) informere om at jeg gladelig er med på å betale flybilletter ved besøk, jeg oppfordrer han og trøster ham når han gråter og er lei seg uten at jeg anser han som mindre mandig, jeg holder GLEDELIG ut både samtaler, besøk av diverse butikker/filmer/osv som jeg ikke ville valgt selv, uten å mukke. Det er DET som gjør han til min kjæreste (Og den beste som finnes også), og vi har et fantastisk likestilt forhold hvor han likevel behandler meg og datteren min som prinsesser. Hver eneste dag, uten at jeg har noe mindre respekt for han av den grunn. Tvert imot, så er det av alle ovennevnte grunner AT jeg har så stor respekt for den han er! Gentlemanen er dessverre død, jeg har fanget opp den siste <3 Anonymkode: 68cb6...c41Neia,han er ikke den siste,men ja,en sjelden variant av menn nå for tiden :-) Unner deg og alle oss damer en ekte gentleman!Er ganske latterlig at menna på Kg går så hardt ut :-D men det fins kanskje et unntak eller to blant dem.
Ferny Skrevet 15. desember 2015 #16 Skrevet 15. desember 2015 Som kvinne synes jeg dette innlegget er idiotisk. Jeg vil ha en mann som ser på meg som et likestilt menneske, ikke en stakkars, svak kvinne som trenger å bli spandert på. Jeg betaler for meg selv, takk. Jeg har heller ikke behov for å bli hentet med bil eller at mannen reiser seg når jeg skal på do (hva faen?). Å være "gentleman" er ofte bare et skalkeskjul for å vise at mannen er overlegen kvinnen, og at mannen er nødt til å ta ansvar for den "stakkars kvinnen". Jeg klarer fint å ta ansvar for meg selv.Anonymkode: 91776...12fJeg opplever det mer motsatt. Når en mann åpner døren for meg, betaler restaurantregningen, følger meg hjem, ikke prøver seg på meg selv om jeg skulle ha drukket for mye etc., så tolker jeg det mer som at han verdsetter meg og mitt selskap enn at han er overlegen kvinner. 16
Gjest Castielz Skrevet 15. desember 2015 #17 Skrevet 15. desember 2015 Neia,han er ikke den siste,men ja,en sjelden variant av menn nå for tiden :-) Unner deg og alle oss damer en ekte gentleman!Er ganske latterlig at menna på Kg går så hardt ut :-D men det fins kanskje et unntak eller to blant dem.Det finnes nok av gentlemenn!Det samme kan ikke sies om kvinnene her til lands derimot.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #18 Skrevet 15. desember 2015 Neia,han er ikke den siste,men ja,en sjelden variant av menn nå for tiden :-) Unner deg og alle oss damer en ekte gentleman!Er ganske latterlig at menna på Kg går så hardt ut :-D men det fins kanskje et unntak eller to blant dem.Det ironiske er jo at jeg fant min kjære på KG Anonymkode: 68cb6...c41
Belle de Jour Skrevet 15. desember 2015 #19 Skrevet 15. desember 2015 Jeg var vel enig i det om å sette mobilen på lydløs på date. Det er normal høflighet i alle sosiale lag, og ikke noe jeg ser på som spesielt tiltenkt mannen. Heller ikke det med å være normalt høflig mot alle rundt en, som å holde døra for den bak. Det ser jeg som en selvfølge for begge kjønn. De resterende punktene om hvordan en ekte MANN burde være synes jeg var passe klieine. Var på en galla en gang hvor de sosiale kodene han ramser opp gjaldt, som at han skulle holde stolen og reise seg og sånt. Det var litt humoristisk ment, men synes i grunnen det bare var sært. Hadde han henta meg i taxi i stedet for at vi bare møttes på avtalt sted hadde jeg begynt å lure :pOgså er jeg ikke enig i st menn visner bort. Stort sett møter jeg på hyggelige og høflige menn som jeg kan diskutere med og som behandler meg med full respekt. Både på jobb, på studiesteder og på byen. Jeg skal riktignok innrømme at jeg setter pris på om kjæresten tar den tyngste handleposen 5
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 15. desember 2015 #20 Skrevet 15. desember 2015 Jeg sluttet og ta mennesker alvorlig for lenge siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå