AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Hei! For 5 uker siden tok jeg piercing i tunga, og på uke 2 begynte det å komme en hvit/gul aktig tykk, slimete væske ut av såret. Jeg har ikke vondt, og har ingen andre symptomer på infeksjon eller betennelse. Det er en liten kul rundt smykket men det gjør ikke vondt det heller? Noen med erfaring som kan si litt om hva dette er? 😄 Anonymkode: 6e781...2e2
Sebrastriper Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Jeg fikk også sånn en liten stund etter jeg tok piercingen. Når jeg var på sjekk sa han som jobbet der at det kan skje hvis man leker med den/ikke er forsiktig nok. Det stemte hvert fall i mitt tilfelle. Det blir en slags infeksjon. Gikk over ganske fort. Det er ikke farlig! Bare vær forsiktig med den og husk å rense
Meklil Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Jeg fikk også sånn en liten stund etter jeg tok piercingen. Når jeg var på sjekk sa han som jobbet der at det kan skje hvis man leker med den/ikke er forsiktig nok. Det stemte hvert fall i mitt tilfelle. Det blir en slags infeksjon. Gikk over ganske fort. Det er ikke farlig! Bare vær forsiktig med den og husk å rense Fjooo nå blei jeg letta!😄 Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå