Gå til innhold

Olivia, Leah og Sienna

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare jeg som syns disse navnene er grusomt Harry?

Anonymkode: 3af01...62e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Kan du begrunne hvorfor du synes de er harry?

Anonymkode: ca123...e9f

Skrevet

Ts her. Engelske navn på norsk blir som regel harry, og valgt av litt unge lavstatus mødre.

Anonymkode: 3af01...62e

• Liker 1
Skrevet

Navnet Leah har jo Bibelsk opphav..

Anonymkode: ca123...e9f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sienna høres ut som barnet av ei ung mor som håper at jenta hennes skal følge mora sin drøm om å bli ei sexy og populær modell som knuller alle menn som vil ha seg litt, og går etter rike menn som kan betale for henne. 

Olivia og Leah høres ut som barnet av foreldre i alle aldre. 

Endret av Mats
Skrevet

Sienna er for meg litt fremmed, og jeg forbinder det med en viss engelsk skuespiller. Leah tenker jeg er et navn som er mye brukt på småbarn akkurat nå (på samme måte som feks Susanne ble brukt mye på småbarn for 20 år siden) 

Olivia er på mine kanter et gammelt navn, morsomt at det trekkes frem igjen.

Anonymkode: 451b2...7a8

Skrevet

Synes de er ganske whitetrash. Tenker på unge mødre uten utdannelse som røyker, bruker for mye selvbruning, med for store silikonpupper og ett tonn med sminke. 

Anonymkode: 795f0...a0b

• Liker 1
Skrevet

Olivia er et fint og klassisk navn! 

Skrevet

Eg synest Olivia er fint, sjølv om eg tenkjer på kjærasten til Skippern. Leah er vel bibelsk, så det kjem vel attende i ny og ne. Sienna er ein by i Italia, ikkje eit kvinnenamn...

Skrevet

Ja, du er tilnærmet alene om å føle det. Et tips: Få hjelp til å bli kvitt aggressjonsproblemene dine. Det er ikke kledelig.

Anonymkode: 4ac66...56b

Skrevet

Leah og Olivia er da ikke nye navn, og er ganske fine. Ungene mine hadde ikke fått navnet Leah men Olivia står på listen. Sienna forbinder jeg også med Miller, så det blir også for fjernt for meg. Men det er ikke stygt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...