Gå til innhold

Sit Ups

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tar sit ups så låser/spenner jeg alltid kjeven eller noe sånt. Det blir til slutt så vondt at jeg ikke klarer å ta flere. Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men hva kan jeg gjøre for at det ikke skal skje? 

Anonymkode: 5be30...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La være å ta situps. Det er uansett en møkkaøvelse.

• Liker 1
Skrevet

La være å ta situps. Det er uansett en møkkaøvelse.

Nei, det kan jeg ikke.

Skrevet

Hvis du absolutt ta sit-ups og du ikke kan variere i det hele tatt, så må du bare kjenne virkelig godt etter og prøve å slappe av i kjevemuskulaturen. 

Skrevet

Hvis du absolutt ta sit-ups og du ikke kan variere i det hele tatt, så må du bare kjenne virkelig godt etter og prøve å slappe av i kjevemuskulaturen. 

Variere gjør jeg selvsagt, men jeg må trene på sit ups. Klarer ikke slappe av, tror jeg. Og om jeg øver på å slappe av før jeg begynner så strammer det seg bare etter en liten stund igjen.

Skrevet

På apotek selger dem biteskinner. Ei gummisak som du varmer opp, og former etter tennene dine, voila, du klarer ikke bite så hardt sammen. Verdt å prøve, hvis du liker situps så godt. Men, jeg gir ingen garanti på at det funker da

Skrevet

På apotek selger dem biteskinner. Ei gummisak som du varmer opp, og former etter tennene dine, voila, du klarer ikke bite så hardt sammen. Verdt å prøve, hvis du liker situps så godt. Men, jeg gir ingen garanti på at det funker da

Hmm, vet du hva det koster? Kanskje jeg burde prøve det. 

Er ikke det at jeg liker det så voldsomt, men for å kunne ta utdanning i Forsvaret så er det et opptakskrav.

Skrevet

Synes å huske det kom på 450 sånn ca, men er ikke sikker. Ja, i forsvaret må man kunne situps ja. Du kan jo begynne med å legge noe mellom tennene, en pinne av noe slag, men da bør du gjøre det hjemme:fnise:

Skrevet

Synes å huske det kom på 450 sånn ca, men er ikke sikker. Ja, i forsvaret må man kunne situps ja. Du kan jo begynne med å legge noe mellom tennene, en pinne av noe slag, men da bør du gjøre det hjemme:fnise:

hahah, ja, får prøve det! Eller en sånn biteting for små barn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...