Gå til innhold

Hvorfor er det så viktig at mannen har masse erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om kvinners største skrekk i verden er å havne i et forhold med en mann som ikke har så mye seksuell erfaring med fra tidligere. 

Hvorfor er det slik, jenter? For menn betyr slike ting ingenting, i tilfelle er det stikk motsatt. 

Anonymkode: 25608...8b2

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg vet om menn som dumper uerfarne damer fordi hun er for kjedelig, ligger stille som et lik, for fersk til å prøve nye ting osv.

For meg er det helt klart viktig med en mann som er flink og dedikert i senga, da sex for meg er limet og største årsaken til å gå i et forhold. Han trenger ikke være en gud , men ihvertfall være ivrig etter å bli det.
Hvorfor? Fordi jeg forbinder sex med romanse,og ikke å se på tv i armkroken med romanse, og sexen skal jo kunne nytes,og da er det viktig med en partner som ikke kommer ila 4 minutter og ikke legger ned research , tid og krefter på å lære seg hvordan tenne kvinnekroppen og hvordan nytelsesnivåene og knappene på en kvinnekropp ligger,for det er helt forskjellig fra menn.
Mens menn kan være tilfredse av noe som ikke gir en kvinne noe som helst nytelse (utenom nærhetsdelen alene) så er jo sexen bortkasta og dermed limet i forholdet borte.

Anonymkode: 073ad...968

• Liker 2
Skrevet

Liker menn som:

• Vet hva de gjør
  • Tar initiativ til nye ting (eks. stillinger)
  • Kan bruke både munn og fingre

Dette kommer av erfaring er min personlige erfaring. Dessuten ser jeg ikke et poeng i å måtte lære opp noen.

• Liker 4
Skrevet

Kvinner med erfaring ønsker mann med erfaring, burde ikke være så vanskelig å forstå.  Har sett flere menn skrive at de ønsker kvinner med erfaring også. Om du ikke har erfaring kan du vel finne en kvinne som også ikke har masse erfaring,  er da nok av dem også, eventuelt skaff deg erfaring. 

Anonymkode: 8fecf...30c

Skrevet

Liker menn som:

• Vet hva de gjør

Dette kommer av erfaring er min personlige erfaring. Dessuten ser jeg ikke et poeng i å måtte lære opp noen.

Hadde aldri dratt på date med deg om jeg visste du hadde den personligheten. 

Anonymkode: abfde...ae3

• Liker 11
Skrevet

Kvinner med erfaring ønsker mann med erfaring, burde ikke være så vanskelig å forstå.  Har sett flere menn skrive at de ønsker kvinner med erfaring også. Om du ikke har erfaring kan du vel finne en kvinne som også ikke har masse erfaring,  er da nok av dem også, eventuelt skaff deg erfaring. 

Anonymkode: 8fecf...30c

og hvordan skal de klare det når alle avviser dem? 

Anonymkode: 040f5...67c

• Liker 3
Skrevet

Liker menn som:

• Vet hva de gjør

Tenk om din første sa "jeg ser ikke poenget å måtte lære deg opp"? Hvis alle har samme idiotiske selvopptatte holdning som deg så hadde alle blitt jomfru resten av livet. Hvis du møter en fantastisk mann så er du ikke villig til å hjelpe han de første gangene? 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Kvinner krever ikke "masse erfaring". Dette er spunnet opp av "manosphere"-blogger som også hevder at 10% av mennene får 90% av damene - en mye som også er avkreftet.

De aller fleste finner seg en partner som har likt syn på sex som dem selv. De promiskuøse trekkes mot de promiskuøse og vice versa.

At det er en annen holdning til mannlig erfaring/jomfrudom enn kvinnelig er jo åpenbart, men det har jo rot i de enkle biologiske forskjellene mellom menn og kvinner (risiko ved sex, selektivitet osv.).

Hvis man skal okke seg over de kvinnene som bare vil ha erfarne menn, kan man like godt okke seg over mennene som krever at kvinner har "spart seg" for dem. Begge deler er uansett bortkastet tid, da folk kan ha de preferansene de har og sjelden endrer dem utifra hva som er ansett som snilt eller hyggelig.

Endret av Marie90
  • Liker 10
Skrevet

Mange KG kvinner som er disse erfaring jakterne for å si det sånn. grunn til at jeg ikke er fæn av KG kvinner 

Skrevet

Det virker som om kvinners største skrekk i verden er å havne i et forhold med en mann som ikke har så mye seksuell erfaring med fra tidligere. 

Hvorfor er det slik, jenter? For menn betyr slike ting ingenting, i tilfelle er det stikk motsatt. 

Tror det er større problem at de mennene som ikke har erfaring, ikke  tør å prøve seg på jenter og backer unna når jenter prøver seg på dem.

• Liker 3
Skrevet

Hvordan får man erfaring? Man puler så mange kvinnfolk man kan. Men neiiiida, slike menn vil ikke damene ha:fnise:

Anonymkode: 2d462...411

• Liker 2
Skrevet

Hvordan får man erfaring? Man puler så mange kvinnfolk man kan. Men neiiiida, slike menn vil ikke damene ha:fnise:

Anonymkode: 2d462...411

De sier det samtidig som de sier at de vil ha menn med masse erfaring. skjønner ingenting 😅

• Liker 2
Skrevet

De sier det samtidig som de sier at de vil ha menn med masse erfaring. skjønner ingenting 😅

Det er jo en gedigen misoppfatning at desto flere man har sex med, desto mer erfaring får man. De beste elskerne er de som har hatt mye sex med samme person i langvarige forhold. Sånn, da forklarte jeg det for deg ;)

Skrevet

Det er jo en gedigen misoppfatning at desto flere man har sex med, desto mer erfaring får man. De beste elskerne er de som har hatt mye sex med samme person i langvarige forhold. Sånn, da forklarte jeg det for deg ;)

ville di dumpa en mann som var jomfru I en alder av 23+? selv om han var en fantastisk person på alle andre områder?

Skrevet

Samtidig kan det medføre at man har "lært seg" å gjøre det på en spesiell måte for den aktuelle partneren, som kanskje ikke er like populært for en del andre. 

Ergo kjøper jeg heller ikke at det bare er kun de som har vært i langvarige forhold som er beste elskere på generelt grunnlag. 

Anonymkode: b1ce6...ab6

Skrevet

Kvinner krever ikke "masse erfaring". Dette er spunnet opp av "manosphere"-blogger som også hevder at 10% av mennene får 90% av damene - en mye som også er avkreftet.

De aller fleste finner seg en partner som har likt syn på sex som dem selv. De promiskuøse trekkes mot de promiskuøse og vice versa.

At det er en annen holdning til mannlig erfaring/jomfrudom enn kvinnelig er jo åpenbart, men det har jo rot i de enkle biologiske forskjellene mellom menn og kvinner (risiko ved sex, selektivitet osv.).

Hvis man skal okke seg over de kvinnene som bare vil ha erfarne menn, kan man like godt okke seg over mennene som krever at kvinner har "spart seg" for dem. Begge deler er uansett bortkastet tid, da folk kan ha de preferansene de har og sjelden endrer dem utifra hva som er ansett som snilt eller hyggelig.

90/10 mytene har jo nettopp oppstått med delvis utgangspunkt i disse "enkle biologiske forskjellene". Ikke det at disse "enkle forskjellene" forklarer hele bildet heller, menneskelig seksualitet er mer komplekst enn det sosiologene som plutselig skal mene noe om biologi fremstiller det som. At det er en viss biologisk forankring i at menn lettere enn kvinner faller utenfor stemmer ofte, men det er langt fra hele sannheten gitt at ekstremt mye av det som styrer preferanser ikke er forankret i biologien men om det sosiokulturelle (f. eks. gjennom sterke medieinntrykk o.l.)

Anonymkode: b1ce6...ab6

Skrevet

Jeg tror mer det er at kvinner er så vanvittig opptatt av hva andre kvinner mener. 

• Liker 4
Skrevet

Grunnen til at folk refererer til ulike partnere som "erfaring" er jo nettopp at det er det å se ulike behov og få ulike erfaringer som gir 'bredden'. Har du vært med en person i ti år vet du ikke så mye om hva "menn/kvinner" liker som du vet hva din mann/kvinne liker.

Jeg har datet menn som primært har hatt lange forhold. Hatt mye sex, men fremsto ikke erfarne. Jeg har stor mistanke om at det var misjonær med lyset av mesteparten av tiden. Han var overveldet av alt som var litt "utenfor boksen". Og la oss ikke starte på ektepar hvis seksuelle frekvens er blitt svært lav.

Selvsagt vil jeg foretrekke en mann som er forholdsorientert fremfor en som har ONS, av diverse grunner. Og jeg er uinteressert i de som flyr på byen og sjonglerer kvinner. I bunn og grunn trenger man bare et minimum av erfaring og så avtar fordelene ganske brått. Men jeg ser jo at veldig seksuelle (og litt dominante) menn ofte har noen hakk i sengestolpen, eller hva man sier, uten at det i seg selv er noe å hige etter (kun en bieffekt).

• Liker 2
Skrevet

MIN store skrekk er å bli sammen med en mann som har "masse erfaring", altså har harvet over masse damer. Det er bare kvalmt og ekstremt turn-off. Jeg vil ha noen som har vært sammen med en eller to, kan gjerne være jomfru også. Men sluts vil jeg ikke ha. Usj. Jeg ønsker å føle meg spesiell, ikke som en av mange.

Anonymkode: 88ff0...d28

• Liker 5
Skrevet

ville di dumpa en mann som var jomfru I en alder av 23+? selv om han var en fantastisk person på alle andre områder?

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...