AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Hvor ofte skeier dere ute? Har dere én dag i uka hvor sjokolade og annet snop er lov eller begrenser dere ytterligere? Hvor mye skeier dere ut når dere skeier ut?Jeg trener ikke nå for tiden, men jeg prøver å følge den sunne linje i kostholdet. Jeg skeier ut med ca 500 kalorier ekstra godis på lørdager, dette utgjør ca 100 gram sjokolade. Evt så spiser jeg 50 gram sjokolade og har noe annet godteri som f.eks lakris i tillegg. Jeg er ikke helt nazi på kaloriene, så om det blir 600 kalorier er ikke så nøye, men prøver å holde meg til rundt 500 kcal ekstra, det er utgangspunktet.I tillegg til lørdagskosen skeier jeg ut ekstra rundt jul og påske og i bursdager, bryllup etc. Men lørdag er og forblir fast godtedag Jeg synes det er interessant å høre når og hvordan andre skeier ut. Bare seriøse svar, takk. Anonymkode: 80c6c...e39
Que Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Jeg spiller håndball og trener styrke på egenhånd. Over middels interessert i trening og elsker det, men kosthold? Der er det forbedringspotensiale. Jeg elsker godteri, spesielt sjokolade. Har perioder der jeg spiser godteri hver eneste dag (eksamensperioden nå f.eks) og andre perioder hvor jeg er "flink" og holder meg til lørdager (og kanskje fredag...). Før stressa jeg masse med det og hadde mye dårlig samvittighet, men nå har jeg slått meg til ro. Vekta er jevn og jeg er frisk, sterk og i helt fin form. Det er mer enn bra nok for meg:) Når det gjelder mengder teller jeg ikke kalorier. Jeg prøver å ikke kjøpe mer enn jeg vet er greit å spise, men uansett hvor mye jeg har tilgjengelig, spiser jeg til det er tomt. Vi kan ikke ha godteri liggende i skapet f.eks, da blir det spist innen kort tid. Nå høres jeg ut som en helt gal person sikkert. De er ikke SÅ ille altså:)
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Skeier ut når jeg vil egentlig, men holder meg som regel beinhardt i skinnet på hverdager. Mandag-fredag er det ikke snakk om brus eller en liten muffins, slike ting er for meg forbeholdt helgen. Selvsagt unntak en gang iblant Anonymkode: 84193...6c2
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Her er det stort sett i helgene det skeies ut, men om noe skulle skje i ukedagene har jeg ikke noen fast regel på det. Det er uansett sjelden jeg er fysen på noe som helst, men blir jeg det lager jeg meg noe sunt, som eple, kanel og sukrin gold i mikroen. Det holder for meg.Jeg spiser hverken godteri eller chips, så min form for å skeie ut blir ekstra mat. Ost og kjeks på kvelden for eksempel, eller i går under julekakebakingen. Da ble det en del ekstra julekaker.
Basun Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 (endret) Trener laaangt mer enn gjennomsnittet. Skeier ut når jeg føler for det. Noe av det viktigste når det kommer til trening er å kunne opprettholde motivasjonen over tid Merker at jeg skeier ut sjeldnere og sjeldnere, men ser på det å skeie ut som en sunn ting jeg så lenge man "klarer å komme tilbake igjen". Endret 28. desember 2015 av Personenmeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå