Gå til innhold

Beste treningssenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å trene i januar og lurer på hvor det er best å trene? Med tanke på utvalg og pris! De fleste treningssentre finnes her :) 

Anonymkode: 49dbe...e75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturen: Best luft og rimeligst: Gratis :strix:

Anonymkode: b6a83...073

• Liker 1
Skrevet

Skal begynne å trene i januar og lurer på hvor det er best å trene? Med tanke på utvalg og pris! De fleste treningssentre finnes her :) 

Hvordan skal man kunne svare på dette når du ikke skriver hva du er interessert i? Gruppetimer, gode personlige trenere, frivekter osv.

Anonymkode: f2866...a14

• Liker 2
Skrevet

Og hvor bor du? Hvilke sentre har du og velge mellom? 

• Liker 1
Skrevet

Naturen: Best luft og rimeligst: Gratis :strix:

Anonymkode: b6a83...073

Brukt naturen, men vil begynne med litt apparater :tongue:

Hvordan skal man kunne svare på dette når du ikke skriver hva du er interessert i? Gruppetimer, gode personlige trenere, frivekter osv.

Anonymkode: f2866...a14

Alt? Jeg vil prøve meg frem på litt forskjellig! Spinning liker jeg ikke, men zumba/yoga er greit f.eks. PT vil jeg ikke ha. Jeg har ikke brukt så mye apparater, men vil prøve meg litt på det. Er veldig ny på dette, så er ikke lett å komme med mine interesser...

Og hvor bor du? Hvilke sentre har du og velge mellom? 

Østfold. Fresh, Mudo, spenst, korpus, ditt, EVO, family, gymbox, express gym, lasses gym og Norges gym :P 

Skrevet

siden du bor i moss vil jeg på det aller varmeste anbefale optimal prestasjon. Det er det eneste jeg savner derifra, veldig flinke folk som driver senteret, det er som et crossfitgym uten crossfitmaset.

http://optimalprestasjon.no/

Anonymkode: 2f02c...691

Skrevet

Hva er crossfit-mas? 

Anonymkode: 364cb...f6a

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Fresh Fitness. De har det jeg trenger (men det er jo individuelt hvilke behov man har) til en veldig god pris. 

Skrevet

Begynn med vektløfting hos National T&IL eller Spydeberg Atletene. 

Anonymkode: 2e8b7...02d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...