AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Ok, har slitt med veldig faste/dype/store sorte hudormer på nesa og litt uren hud,og netopp fått resept på Differin! Håper det gjør susen, men lurer på om noen har erfaringer og tips å dele?Bør man unngå sminke helt? Skal jeg klemme ut hudormene når de mykner opp eller la de være i fred? Anonymkode: 07c9f...9cf
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Og blir huden dårligere når man starter opp? (skal på date neste uke og vil jo helst se fin ut da, usikker på om jeg bør starte på differin nå for å få det fint, eller om det kan gjøre huden stygg de første kommende ukene, i såfall vil jeg da vente til daten er overstått ) Anonymkode: 07c9f...9cf
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Dessverre er det slik at huden blir ofte verre før det blir bedre. Jeg gikk på en annen kvisekrem og huden ble verre før den ble bedre. Det tar noen uker før man får maks effekt. Tok over en måned før hunden min ble bra. Det tar tid, men er verdt det Huden blir ofte veldig tørr av sterke kvisekremer. Pøs på med fukt.. Anonymkode: e4999...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå