AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 hei! Jeg tenker å overraske kjæresten med en weekend-tur etter jul. Jeg ser for meg et koselig vinterhotell med spa, aktiviteter, typisk norsk vinterlandskap og lignende. Det er et pluss om de tillater hund, men ikke must. Tenker å kjøre bort, vi bor i Stavanger. Har ikke lyst å kjøre mer enn 5 timer helst. Så er egentlig klar for det meste innen denne rekkevidden. Slående norsk natur, et sted som gir en nasjonalromantisk følelse og som vi kommer til å huske lenge. Prisklasse kan variere, noen ganger er det tilbud. Så det bekymrer jeg meg ikke så mye for akkurat nå, men tenker ikke å svi av 10k på dette;)Er det noen som har ideer? Anonymkode: 41041...13e
annebanane Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Ta turen til Myrkdalen utenfor Voss? De har ikke fullt spa, men de tilbyr massasje og slikt iallefall. Det er kjempeflott rundt, skiløyper, aktiviteter, og en liten kjøretur til Voss hvor en kan prøve både vindtunell og annet.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Ullensvang hotell, Lofthus i Hardanger. Anonymkode: 262f4...892
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Den 15.12.2015 at 14.03, AnonymBruker skrev: Hovden høyfjellshotell? http://hovdenresort.com/ Det ble anbefalt av noen her inne i en annen (gammel) tråd. Hovden badeland og spa ligger der i tilknytning. Tror prisene var veldig bra også (jeg har ikke vært der selv, men sjekket det ut for en stund siden og virker som et bra sted)! Anonymkode: 53401...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå