Gå til innhold

hva SØREN har skjedd med ny iphone oppdatering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå!! Den nye oppdateringen er grusom. Musikken er ikke sortert slik jeg pleide å høre på. Nå er de kun sortert etter spillelister og artister. Må gå inn på hver enkelt artist for å høre en sang, og det går ikke ann å switche fra random sang til random sang.

I tillegg til det har det SLETTET en del av sangene mine. Nei fader altså. Skulle aldri gjennomført den dumme oppdateringen. Men apple hadde nok til slutt oppdatert den automatisk. Begynner å bli drittlei iPhone, men har ikke råd til å svi av 6tusen hvert år for en ny mobil. Selvom det er det det er lagt opp til at man skal gjøre. Batteritiden er helt på trynet. Den slår seg av på 50prosent. Laderene er opprevet i begge ender selvom jeg behandler de så forsiktig som mulig.

Synd at jeg liker så godt designet og oppsettet. Flere som begynner å mislike dette?

Anonymkode: 8c1c5...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobilladeren er helt på trynet! Samme hva jeg gjør så blir den ødelagt :dry:

Anonymkode: 18f4f...e6d

• Liker 1
Skrevet

Har begynt å miste strøm fort som lynet nå, selv om jeg lukker alle programmer. Har bare hatt den siden februar... Tenker akkurat det samme som deg - liker designet og oppsettet. Liker ikke det på Android telefoner... :( 

Skrevet (endret)

*ops, kom to innlegg på samme tid...

Endret av lillekattepus
Skrevet

Mobilladeren er helt på trynet! Samme hva jeg gjør så blir den ødelagt :dry:

Anonymkode: 18f4f...e6d

ja og det er de småtingene som de med vilje ikke fikser. Andre merker har ekstra beskyttelse der. De tenker slik at dersom batteritiden blir fort dårlig og laderen blir ødelagt så velger folk å like så godt kjøpe ny iPhone. Istedenfor å kjøpe ny lader, øretelefoner og bytte batteri. Sleipt. Men likevel fortsetter folk å hele tiden kjøpe de nyeste apple produktene. Inkludert meg selv.

• Liker 1
Skrevet

Måtte forresten betale nesten TUSEN kr for en ny macbook lader. Elkjøp er nazier på slikt. Man kan ikke bruke laderen på en normal mennesklig måte. Man må behandle den som et skjørt pinnedyr, ellers er det vår egen feil som i følge de bruker laderen som hoppetau. Jeez. De fikser kun en og en ting om ganger for hver iPhone. Glem god kamerakvalitet og battertid.Det er for mye på en gang.

Skrevet

Jeg ligger på sofaen og er syk, og har ligget her siden klokken 10 mens mobilladeren ligger på soverommet. Har ikke orket å hente den enda.   Hadde 100 % batteri når jeg stod opp, og har nå 75% etter å ha spilt candy crush, bubblewitch og andre spill, surfer på Facebook, KG og nyhetssider. 

Skjønner ikke helt hva folk klager over når det kommer til levetiden på batteri. Aldri hatt noen problemer når det gjelder iPhone. Samsung derimot..oh my gosh

Laderene blir ikke brukt pent. Har til og med dyr som har stjålet den hvor jeg måtte jage dyret rundt k hele huset før jeg fikk tak i den, men den er like fin enda :ler: 

Bruker ikkE musikkprogrammet til iPhone da, kun Spotify. Syns iPhone sin var så tungvind, så forskjellene før og etter oppdateringen aner jeg ingenting om. Alt i alt så er jeg mye mer fornøyd med en stabil iPhone enn en humørsyk Samsung :fnise:  har til og med mistet telefonen flere ganger i asfalten før jeg fikk kjøpt beskyttelse til den. iPhone 6 er jo så glatt å holde i 

Skrevet

Hater nye iTunes. Skjønner ikke en drit av det lenger. Og NEI, jeg er ikke interessert i å abonnere på Apple music, så slutt å mase!!! 

Anonymkode: 7ee35...999

• Liker 2
Skrevet

Ja, og hvor har det blitt av album jeg har kjøpt. Jeg har kjøpt ALLE sangene og ikke bare EN sang. Det er ran!!!!

Skrevet

Jeg merker ingen problemer. 

Anonymkode: 25510...fb0

Skrevet

Sjekket litt og fant heldigvis igjen sangene. De var skjult. 

Skrevet

Her også har iTunes gjemt unna et helt album faktisk. Det er nytteløst å finne det i vanlig albumliste. Ikke er den random spillelista noe bra.

Anonymkode: 54642...743

Skrevet

Måtte forresten betale nesten TUSEN kr for en ny macbook lader. Elkjøp er nazier på slikt. Man kan ikke bruke laderen på en normal mennesklig måte. Man må behandle den som et skjørt pinnedyr, ellers er det vår egen feil som i følge de bruker laderen som hoppetau. Jeez. De fikser kun en og en ting om ganger for hver iPhone. Glem god kamerakvalitet og battertid.Det er for mye på en gang.

Clas Ohlsson selger rimelig lader til Norge/utland for IPhone. 

Anonymkode: ec80e...645

Skrevet (endret)

Jeg ligger på sofaen og er syk, og har ligget her siden klokken 10 mens mobilladeren ligger på soverommet. Har ikke orket å hente den enda.   Hadde 100 % batteri når jeg stod opp, og har nå 75% etter å ha spilt candy crush, bubblewitch og andre spill, surfer på Facebook, KG og nyhetssider. 

Skjønner ikke helt hva folk klager over når det kommer til levetiden på batteri. Aldri hatt noen problemer når det gjelder iPhone. Samsung derimot..oh my gosh

da er du heldig. Jeg kjøpte ny iPhone i november, og må lade minst en gang om dagen, noen ganger to :overrasket: jeg er mer fornøyd med Samsung :lol:

edit: oi, hvorfor ble den siste setningen så stor da?! :klo: 

Endret av Fotballflue
  • Liker 1
Skrevet

Fader!! Jeg fant igjen sangene mine, men måtte laste dem ned i  føkkings iCloud for å kunne høre på dem igjen. Grrrrr! Død over iTunes!!! 

Men ellers er jeg fornøyd med iPhone altså. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...