Gå til innhold

Jul hos svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som feirer jul hos svigers med overnatting til julaften, hva gjør dere julaften før selve middagen? 

Vi skal feire hos svigers for første gang med barnet vårt på ett år. Julaften pleier jeg alltid stå opp tidlig og spise julestrømpe til tegnefilmene (jada, jeg er voksen ellers, lover :fnise: ), men jeg ser jo at dette kanskje ikke passer seg nå, selv om vi har et avslappet forhold til hverandre. Tenker selvsagt hjelpe til med mat og andre ting om det behøves. Vi pleier også gå en laang tur på formiddagen, men det tenker jeg vi gjør uansett da vi har en hund som skal luftes og barn som skal sove lur. 

Merker det blir rart å ikke ha julemorgen hjemme! 

Anonymkode: a7e77...a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din vet vel hvordan de har det på julaften? Hva med å spørre ham? Jeg vet samboeren min pleier sitte klistret foran askepott og disneytegnefilmene, og så går han tur før middag. Samme som jeg pleier gjøre hjemme hos mine. Slik blir det nok når vi begynner feire sammen også. Foreldrene mine/hans er vant til å stelle til julemiddag uten innblanding. Selvsagt tilbyr man seg å hjelpe, men jeg er vant til å bli husjet ut for jeg går i veien. 

Anonymkode: de025...025

Skrevet

Har gjort som vi pleier, inkludert å se tegnefilmer, askepott osv mens innholdet i julestrømpen inntas. Spiser også julefrokost sammen. Nå som vi har en toåring utgår nok godterispisinga på morgenen, men det blir ro, tegnefilmer og så mye avslapping som ungen orker å være med på. 

Anonymkode: 60293...aa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...