AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Jeg reiser til Singapore i januar og skal ta med p-pillene mine. Vet de er veldig strenge i Singapore, så vil ikke risikere å få tatt de i fra meg. Det jeg lurer på er om man må ha med resept og om denne i tilfelle må være på engelsk? Lurer også på om p-pillene MÅ være i håndbagasjen? Anonymkode: df3e0...b0b
reiseglad Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Det er ikke no problem å ha de med, verken i håndbagasjen eller i innsjekket bagasje. Ha den i orginalforpakningen, slik at de kan lese navnet på virkestoffet i medisinen. Da ser de hva det er, om de nå skulle sjekke (har aldri opplevd det i Singapore...)
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Det er ikke no problem å ha de med, verken i håndbagasjen eller i innsjekket bagasje. Ha den i orginalforpakningen, slik at de kan lese navnet på virkestoffet i medisinen. Da ser de hva det er, om de nå skulle sjekke (har aldri opplevd det i Singapore...)Tusen takk for svar! Anonymkode: df3e0...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå