Gå til innhold

Billetter til show som gave - ikke byttbart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slike foreldre som ikke kan komme på en eneste ting de ønsker seg (kjempefestlig når de tre uker før jul viser frem den nye duppeditten de har kjøpt seg, men samtidig ikke kan hoste opp én ting de ønsker seg.. hva med å vente med å kjøpe den og heller ønske den til jul?? argggghhh).

I år lurer jeg på å gi dem en opplevelse, som billetter til et show eller en konsert. Jeg har funnet tre alternativer jeg tror de vil like. Men problemet er jo at jeg TROR de vil like det.. og jeg TROR de er ledige på den og den datoen.. men jeg VET det jo ikke. Og billetter er visstnok ikke byttbare, ifølge ticketmaster. 

Hva pleier dere å gjøre, dere som gir opplevelser? Er det bedre å gi et gavekort fra ticketmaster? Jeg synes det er litt kjipere, og mindre sannsynlighet for at de faktisk går og ser noe enn om de får en faktisk dato og et faktisk show å forholde seg til. De er sånne som veldig sjelden går på slike ting, men de gangene de har gått har det vært kjempestas. Så jeg tror de vil like en slik gave, men de trenger altså et spark i rævva for å komme seg ut av sofaen, som de pleier være grodd fast i om kveldene. 

Anonymkode: b1e4c...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager bare et fint hjemmelaget gavekort, så bestiller jeg når de har fått gaven og bekrefter at datoen passet :-) Ga broren min hockeybilletter i bursdagsgave, men jeg visste ikke hvilken kampen han ville se og når det passet, så da bestilte jeg etter han hadde fått den og funnet ut når det passet. 

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte bare billetter vi nå, da må de bare. Kjøpte til en dato såpass langt frem at vi vet de ikke har rukket å planlegge noe ennå.

Skrevet

Jeg kjøper gavekort på teater og noe matgreier hvert år. Faller alltid i smak. 

Skrevet

Jeg har sagt at den datoen må dere holde av uten å si hvorfor. 

Anonymkode: 84825...bd9

Skrevet

Jeg spurte om de var ledige den og den datoen, det var de, så sa jeg "ok, nå er dere opptattt. skriv opp det!".

Mor ble veldig nysgjerrig da, siden ingen av oss har bursdag da. Hun var sikker på at hun hadde funnet ut hva som skjer da - trodde vi skulle gifte oss:fnise:

Anonymkode: c5519...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...