AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Vil dette si at flyet stopper for å fylle på og at man sitter i flyet og venter? Det står ikke at flybytte er nødvendig, kun 1 mellomlanding. Står heller ikke oppgitt noen andre fly, så regner jo med at det kun er det ene flyet jeg skal reise med. Vanligvis har jeg brukt å bytte fly i Oslo, så ble litt usikker nå...Reiser med Widerøe. Anonymkode: 229fd...029
Hu i byen Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Da jeg har reist med Widerøe har det vært at man sitter om bord på flyet og så går noen passasjerer av og på, men det har vært på sånne småflyplasser, og ikke OSL, men mulig det er det samme der altså
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Da jeg har reist med Widerøe har det vært at man sitter om bord på flyet og så går noen passasjerer av og på, men det har vært på sånne småflyplasser, og ikke OSL, men mulig det er det samme der altså Okei. Har vanligvis brukt å reise med SAS-fly når jeg bestiller via Widerøe, sikkert fordi jeg ikke reiser til små-plasser. Så ble litt usikker. Men da regner jeg med at jeg sitter i flyet, og piloten sier vel hvor flyet skal osv... Trenger sikkert ikke være nervøs. TS Anonymkode: 229fd...029
Kjetil E Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Vil dette si at flyet stopper for å fylle på og at man sitter i flyet og venter? Det står ikke at flybytte er nødvendig, kun 1 mellomlanding. Står heller ikke oppgitt noen andre fly, så regner jo med at det kun er det ene flyet jeg skal reise med. Vanligvis har jeg brukt å bytte fly i Oslo, så ble litt usikker nå...Reiser med Widerøe.Anonymkode: 229fd...029Med Widerøe er det sannsynligvis ikke en gang drivstoffpåfylling. Kun for å slippe av og ta ombord nye passasjerer. Kjapt og greit, ikke lange tiden. Og definitivt ingen tid til å gå ut av flyet vanligvis.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Vet ikke hvilken rute det er snakk om, men Widerøe har en haug med "melkeruter". Aller mest nordpå, men også andre steder i landet (selv fra Gardermoen). Mange småsteder som ikke har passasjerer nok til å forsvare direkteruter på kryss og tvers, og hvis du bare skal et kort stykke slipper du også å måtte fly til en større by og så nesten tilbake igjen. For eksempel kan du ha en rute fra Tromsø til Kirkenes som stopper i Hammerfest, Berlevåg, Båtsfjord, Vardø og Vadsø på veien. Det kan til tider være mange stedsnavn på samme flightnummer på ankomsttabellene der.Det fungerer i prinsippet omtrent som buss eller tog. Dere lander, slipper av/henter passasjerer, og så tar dere av igjen og drar videre til neste stopp. Du trenger ikke gjøre noe som helst, du sitter i setet ditt til dere er fremme der du skal av. Det tar litt ekstra tid, men sikrer et brukbart flytilbud på mange mindre steder. Sikkert litt rart når man ikke er vant til at flyet lander uten at alle skal av, jeg som er fra midt i Oslo syntes det selv første gang, men det fungerer fint. Og du trenger absolutt ikke bekymre deg for å miste noe fly Anonymkode: 3c1bc...757
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå