Gå til innhold

sminkemerker som er populært blandt ungdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker mest på u-skole og vgd-elever. 

Jeg skal kjøpe en presang til en tenåringsjente, ca 15-18 år, hva er populært.  Presangen skal være på maks 200 kr. 

Hun ønsker seg ingenting, men jeg tror at sminke vil bli satt pris på.

Anonymkode: 4f0a4...1ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.elfcosmetics.com/

ikke testet på dyr, billig, grei kvalitet, hyggelig kundeservice. Men du er sikkert litt sent ute om du skal bestille derfra, men til en annen gang så anbefaler jeg denne siden ;) 

Skrevet

Mac er vel poppis? Litt dyrt, men man "kan" liksom ikke sminke hvis man ikke eier noe fra mac.

Skrevet

Mac er vel poppis? Litt dyrt, men man "kan" liksom ikke sminke hvis man ikke eier noe fra mac.

Mac er veldig populært ja, men jeg er ikke enig i at det er dyrt. Til å være såpass bra kvalitet så syns jeg man får mye for pengene der. 

Anonymkode: 57580...f45

Skrevet

too faced

Anonymkode: b0478...6bd

• Liker 2
Skrevet

The Balm kanskje?

Anonymkode: cb489...abe

• Liker 1
Skrevet

Viva la diva på Cubus :-)

Anonymkode: b07e2...c5b

Skrevet

Dummeste jeg har hørt! Såklart kan man sminke hvis man ikke eier Mac, det er mange like bra merker som Mac! 

Anonymkode: f0496...a70

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker veldig godt Mac, The Balm, Nyx, Anastasia Beverly Hills og Inglot :) Real Techniques sminkekostene liker jeg også veldig godt! Er 19 år.

Anonymkode: 230b7...dd1

Skrevet

Urban decay

Anonymkode: 84f5a...ad2

• Liker 1
Skrevet

Flott med mange svar.  Jeg skal se hva jeg finner, av de merkene dere har nevnt her. takk for hjelp. 

Anonymkode: 4f0a4...1ae

Skrevet

Slenger på Smashbox og Anastasia også! Det er i hvert fall ønskene fra min niese på 15!

Skrevet

Derfor jeg skrev hermetegnet, selvfølgelig kan man sminke hvis man ikke eier mac! Men mac har liksom blitt synonym med å være flink med sminke, hvertfall hvis man følger "guruer" på youtube.

Skrevet

Gavekort på MAC?

Anonymkode: 81d39...b47

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Vel... De jeg kjenner bryr seg ikke om sminken er merke, bare det er bra kvalitet og er fint å bruke. Det er i grunn bare å dra på Kicks om du har det i nærheten å se etter noe du syns kunne passet, for alle tenåringer er forskjellige. Er egentlig bare å spørre på Kicks så pleier man å få veldig god hjelp derfra fra flinke og hyggelige folk!

Er selv 17 forresten, men jeg bruker ikke alt for mye sminke. Et merke jeg selv bruker og som jeg er ganske fornøyd med er SmashBox (Foundationen er kjempe bra)

Skrevet

Høres åndsvakt ut.

Skrevet

Ville tittet på The Body Shop; bra sminke, ikke testet på dyr og greie priser :)

Skrevet (endret)

L'oreal har tre for prisen av to på Vita nu, foundationene, lebestiftene og øyeskyggene er supre.

Endret av O.G.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...