AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Noen som har prøvd denne og kan fortelle om den funker eller ei?Jeg har fått time hos hudlege, men det er ikke før om åtte måneder, og jeg vet ikke om jeg orker å se ut som Rudolf i 8 mnd til.. Anonymkode: 4fccd...b51
Gjest 123Sol Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Dekker litt, men ikke mye. Mot rødme funka den ikke i det hele tatt på meg.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Dekker litt, men ikke mye. Mot rødme funka den ikke i det hele tatt på meg.takk for svar! Det var dumt, jeg hadde klart å gi meg selv litt forhåpninger nå. Kan jeg spørre hvor rød du er? På en skala fra "det er litt kaldt ute" til "jeg har ligget i sola hele dagen uten solkrem"? Anonymkode: 4fccd...b51
Gjest 123Sol Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Rødmingen er vel en sjuer tenker jeg. Varierer litt men på det sterkeste en sjuer. Går det greit å bruke sminke? Grønn primer sies å være bra.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har en grønn primer, men får så veldig stygg hud av den. Et annet problem er at huden min er fryktelig tørr og flasser fælt uansett hva jeg gjør, så sminken legger seg innmari stygt. Så det er liksom ikke fint verken med eller uten sminke. :/ Anonymkode: 4fccd...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå