AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Fabelaktig, den første rødvinen jeg lærte meg å like. Den lever definitivt opp til navnet sitt. Anonymkode: d8fa7...695 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har ikke én favorittvin, kjøper som regel noe nytt når jeg kjøper vin. Men viner jeg som regel liker, er tunge Cabernet Sauvignon, for eksempel fra Bordeaux eller nye verden. Weinert Carrascal på polet er et godt kjøp, Weinert Gran Vino et annet. Er også glad i røde viner fra Etna på Sicilia, heftige Toscanere etc. Alle disse har ganske heftige og komplekse smaker og dufter, til en relativt fin penge. Barolo er også herlig. Anonymkode: eb657...e63 1
poppy Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Chablis fra J.Moreu & Fils, evt Laroche. Når det kommer til rødvin er jeg veldig glad i Coto De Imaz, Rioja reserva. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Jeg drikker ikke rødvin pga migrene, men når det kommer til hvitvin er jeg glad i knusktørr Riesling. Anonymkode: 6a4d4...a80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå