Gå til innhold

Ullundertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg nytt ullundertøy, men vet ikke helt hvilket jeg bør gå for. 

Syntes Kari Traa er fint, men for dyrt. Ønsker meg litt inntilsittende :) 

Noen å anbefale?

Anonymkode: 8f044...329

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Noen å anbefale?

Kari Traa sitt er ihvertfall det beste jeg har vært borti teknisk sett.Super kvalitet, og et spenstig design sammenlignet med mye av de andre produsentene. Det tekniske superundertøyet uten ull er også av topp kvalitet. Jeg bruker utelukkende det, trenger ikke ull selv.

Anonymkode: 37fef...777

• Liker 1
Skrevet

Kari Traa sitt er ihvertfall det beste jeg har vært borti teknisk sett.Super kvalitet, og et spenstig design sammenlignet med mye av de andre produsentene. Det tekniske superundertøyet uten ull er også av topp kvalitet. Jeg bruker utelukkende det, trenger ikke ull selv.

Anonymkode: 37fef...777

Er så stiv pris, men det er det fineste jeg har sett :icon_frown: Takk for svar!

• Liker 1
Skrevet

Aclima sitt er bra. KAnskje ikke det fineste med tanke på design, men vamt og godt:)

• Liker 1
Skrevet

Har du sett på piere robert sine nye? Ellers er jeg veldig glad i devold sin ull :)

• Liker 1
Skrevet

Devold er topp :) Har brukt Aklima sitt noen år, men de blir det hull i etter en tids bruk. Devold virker som det er mer solid laget, og prisen er omtrent lik.

• Liker 1
Skrevet

Devold helt klart. 

Men merk,det er stor forskjell på det tekniske og vanligt ullundertøy. Hvor varm det holder deg spørs hva du skal bruke det til.(passiv eller aktiv)  Skal du bare være varm og ikke i bevegelse er ikke det tekniske å foretrekke. Da holder ren ull deg varmere. ;-) 

• Liker 2
Skrevet

Eg har også Kari Traa-undertøy, men er langt frå imponert over kvaliteten, det er tvert i mot blitt slaskete, og det blei det ganske tidleg. Eg er mykje meir imponert over Janus og Norheim, som også er ganske rimeleg.

Skrevet

Takk for mange forslag! :) 

Skal hovedsakelig brukes på trilletur, ellers inne :) Men mest ute altså! Skal sjekke ut de dere har kommentert.

• Liker 1
Skrevet

Eg har også Kari Traa-undertøy, men er langt frå imponert over kvaliteten, det er tvert i mot blitt slaskete, og det blei det ganske tidleg. Eg er mykje meir imponert over Janus og Norheim, som også er ganske rimeleg.

Jeg synes trøyene fra Kari Traa er fantastiske! Hos meg holder de seg fine vask etter vask.

Stillongsene er dessverre slaskete før man kommer ut butikkdøra...

Anonymkode: 0356a...d44

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg har svært god erfaring med kvaliteten på Kari Traa-undertøyet, og mitt sett er ikke blitt slaskete. Stillongsen tøyer seg riktignok noe mer en trøya etterhvert, men det er først nå, etter å ha hatt og brukt mitt undertøy mye gjennom tre år, at jeg synes denne forskjellen i «spenst» er blitt tydelig. 

Hvis du bor innen rimelig avstand, vil jeg anbefale deg en tur innom Norwegian Outlet på Vestby. Der har de egen Kari Traa-butikk, og prisene er omtrent det halve av veiledende pris. 

Skrevet

Smartwool sitt er veldig bra, ellers ville jeg gått for Devold. Særlig Devold active. Kari Traa syntes jeg ikke er av like god kvalitet. 

Anonymkode: bbfb5...f24

• Liker 1
Skrevet

Jeg er heller ikke imponert over KT ulla. Har allerede fått hull etter kun 2 vask med Milo. Men det pleier komme til halv pris i januar. 

• Liker 1
Skrevet

Noen å anbefale?

Ullundertøy fra Stormberg kan jeg anbefale. De har også tilbud i disse dager

Anonymkode: 008ce...546

• Liker 1
Skrevet

Ps

Bor du nær en Stormberg-butikk, kan du også være heldig å finne din str på restestativ til sterkt nedsatt pris

Nettbutikken har også restekasse (med mange varer til sterkt nedsatt pris grunnet at det er få størrelser igjen)

• Liker 1
Skrevet

Janus ull, er best, kombinert med Pierre Robert. 

Anonymkode: 6e5da...9ea

• Liker 1
Skrevet

Janus ull, er best, kombinert med Pierre Robert. 

Anonymkode: 6e5da...9ea

Hvordan ligger de i pris?

• Liker 1
Skrevet

Takk for mange svar!! :) 

Bor i nærheten av Vestby og Stormberg butikk, så kanskje jeg sjekker ut det. Skal sjekke ut de andre variantene og :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...