MiaMe Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Hei! Jeg og mannen reiser til Tallinn førstkommende torsdag.Noen som har tips til hva en må se, gjøre, kjøpe osv.? Takker på forhånd for svar!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Besøk gamlebyen. Anonymkode: e50db...c2e
MiaMe Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2015 Besøk gamlebyen. Anonymkode: e50db...c2eHei.Ja, vi har hotell i gamlebyen...Har du noen flere tips?
prescella Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 (endret) Var der i sommer. Fin by for SPA. Gamlebyen er ett must! Hadde booket behandlingene på forhånd, noe jeg anbefaler. Mye god mat og drikke. Ramlet borti noen nydelige fylte pannekaker i ett lokale som ikke var noe fancy men himmelske pannekaker! Billig også. Sjekk ut Tripadvisor for mat, serverdigheter osv. Shopping var så som så, ikke min greie det som var i butikkene. Endret 16. desember 2015 av prescella
Hecubaa Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Tallinn bugner jo ikke akkurat av severdigheter så det er vel basically gamlebyen som er det man må få med seg..
Kvist Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Still deg opp og smil foran gateskiltet med Pikk på, la noen ta bilde av deg. Legg det på facebook.Utrolig hvor mange sånne bilder jeg har fått i feeden min de siste åra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå