AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 De er helt gale!!!!!!! Mye verre enn pasientene!!!! Rett og slett hyperkriminelle. Er helt sjokkert hvordan de behandler forsvarsløse unge sårbare mennesker. Anonymkode: 52ce8...a5b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 De er helt gale!!!!!!! Mye verre enn pasientene!!!! Rett og slett hyperkriminelle. Er helt sjokkert hvordan de behandler forsvarsløse unge sårbare mennesker.Anonymkode: 52ce8...a5bKan du fortelle mer?Er det flere av disse som du har så dårlige erfaringer med? Anonymkode: 13cb2...206
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Det er for komplisert til at jeg får til å gå inn på det, men kan fortelle såpass at et liv innelåst på insitusjon overgitt et kobbel fremmedes luner, uten privatliv eller fritidstilbud eller noe annet stimuli enn mat og ikke mulighet for å låse din dør eller ha noen som helst beskyttelse mot andre pasienter; det er hardt og krevende og ingen spøk. Jeg har tilbragt 4.5 år på slike steder. Det er veldig vanskelig å lære å stole på seg selv i et slikt miljø. Anonymkode: 52ce8...a5b
NuckingFutz Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Regner med at du har hatt kontakt med lege, psykiater og/eller psykolog på et eller annet tidspunkt? Har du en diagnose? Hva er den formelle årsaken til at du er blitt innelåst i 4,5 år? Er du suicidal? Paranoid schizofren?
ClosedParadise Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Jøss, og derfor lager du ørten tråder? Og, ALLE er ikke gale. Det er mange nydelige psykiatriske sykepleiere også. Du har vært uheldig å komme i kontakt med en som kanskje ikke er like grei. Men ikke dra alle under en kam. 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Regner med at du har hatt kontakt med lege, psykiater og/eller psykolog på et eller annet tidspunkt? Har du en diagnose? Hva er den formelle årsaken til at du er blitt innelåst i 4,5 år? Er du suicidal? Paranoid schizofren?Du har faktisk ingen rettighet på å vite mine diagnoser. Kan gå så langt som å si at mange innsatte/ mener mennesker som jobber der kan så absolutt være psykopater da muligens institusjonsliv krever det av dem, selvom det bor mye godt i dem også kommer det ofte helt galt ut. Dessverre. Er tydeligvis mange mennesker som liker å ta ut frustrasjonene sine på jobben ja. Det sagt, så må jeg også si at de blir i overkant opptatt med pasientene også, opphold deg 2 mnd 3 mnd et sted- umulig å ikke bli kjent med noen, Anonymkode: 52ce8...a5b
NuckingFutz Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Jeg vet ikke hvem du er, for meg kan du være en papp-figur, så å opplyse om hvilke diagnoser du, høyst ukjente menneske/papp-figur, har fått, bidrar ikke til annet enn å skape litt mer mening ut av innlegget ditt og hvorfor du etter eget sigende er blitt innelåst i 4,5 år. Det kunne jo tenkes at ting ikke er så ille blant sykepleierene som det du påstår.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Jeg vet ikke hvem du er, for meg kan du være en papp-figur, så å opplyse om hvilke diagnoser du, høyst ukjente menneske/papp-figur, har fått, bidrar ikke til annet enn å skape litt mer mening ut av innlegget ditt og hvorfor du etter eget sigende er blitt innelåst i 4,5 år. Det kunne jo tenkes at ting ikke er så ille blant sykepleierene som det du påstår.du virker rett og slett for dum til at jeg gidder svare deg mer, sannheten står der svart på hvitt. De banker opp folk der, for bare å danse i gangen. Anonymkode: 52ce8...a5b
ClosedParadise Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 du virker rett og slett for dum til at jeg gidder svare deg mer, sannheten står der svart på hvitt. De banker opp folk der, for bare å danse i gangen.Anonymkode: 52ce8...a5bPsykiatriske sykepleiere, absolutt alle og enhver banker opp pasienter hvis de danser i gangene? Det er det du sitter å skriver. Meg så langt opp..... 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #10 Skrevet 15. desember 2015 Psykiatriske sykepleiere, absolutt alle og enhver banker opp pasienter hvis de danser i gangene? Det er det du sitter å skriver. Meg så langt opp.....nei hallo i luken ikke alle da. Mange snille også, men bare sier at det blir veldig lett å komme til med overgrep den makten de har i slike jobber og de gjør mye drit. tenk deg å ikke kunne låse din egen dør, bli stukket sprøyter i mot din vilje, ha voldelige utagerende medpasienter, voldelige og utagerende personale. Anonymkode: 52ce8...a5b
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. desember 2015 #11 Skrevet 15. desember 2015 Jeg var å besøkte ei hvor hun hadde lagt seg inn frivillig. Jeg må si badet gjorde at jeg ble svimmel. Fargene og strukturen fra gammelt av var ikke rolig for å si det midt. I tillegg braste to ansatte inn når vi satt ved et bord og snakka, begge stilte seg foran døra akkurat som de var klar til å angripe Jeg følte meg veldig trua, selv om jeg ikke var pasienten. Fikk beskjed om at jeg måtte gå, var litt glad når jeg gikk ut døra, ikke opplevd noen innen helse som har virket så truende før. Har de virkelig lært at det er metoden når de frykter noe og går inn i et rom? Jeg skulle jo tro at det hadde vært litt bedre å være roligere.
cherry blossomed. gone. Skrevet 15. desember 2015 #12 Skrevet 15. desember 2015 Jeg var å besøkte ei hvor hun hadde lagt seg inn frivillig. Jeg må si badet gjorde at jeg ble svimmel. Fargene og strukturen fra gammelt av var ikke rolig for å si det midt. I tillegg braste to ansatte inn når vi satt ved et bord og snakka, begge stilte seg foran døra akkurat som de var klar til å angripe Jeg følte meg veldig trua, selv om jeg ikke var pasienten. Fikk beskjed om at jeg måtte gå, var litt glad når jeg gikk ut døra, ikke opplevd noen innen helse som har virket så truende før. Har de virkelig lært at det er metoden når de frykter noe og går inn i et rom? Jeg skulle jo tro at det hadde vært litt bedre å være roligere. ja som regel er de chumps.
ClosedParadise Skrevet 15. desember 2015 #13 Skrevet 15. desember 2015 nei hallo i luken ikke alle da. Mange snille også, men bare sier at det blir veldig lett å komme til med overgrep den makten de har i slike jobber og de gjør mye drit. tenk deg å ikke kunne låse din egen dør, bli stukket sprøyter i mot din vilje, ha voldelige utagerende medpasienter, voldelige og utagerende personale.Anonymkode: 52ce8...a5bGreit nok, da har du dessverre vært uheldig. Men ang tvang o.l så er det jo en grunn til det, at det er på tvang. Men helsepersonell skal fortsatt ikke være voldelige, det er sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå