ClosedParadise Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Skal på jobb i dag kl 09, stod opp 7 i går og ikke sovet siden. Er megatrøtt men er søpleforkjøla, så ligger her mens snørra renner ut av meg. Får ikke sove pga det. Noen andre som heller ikke får sove? Kjeder meeg:-(
Pastalovah Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Ja var et kjøtthue og bekka i meg en iskaffe kl 22. Høy puls og urolig i kroppen. Føler meg dålig også. Skal opp kl 7 for å dra på skolen. Blir sikkert gøy...
ClosedParadise Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2015 Usj!! Kjenner ikke det er gøy med jobb og forkjølelse jeg heller. Men men, sove får jeg i alle fall ikke. Bestilte meg en veske fra Zalando og bare venter på at klokka skal gå😄😄
Pastalovah Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Skal heldigvis mest sannsynelig se julefilm og ha quiz på skolen i morgen da, men er jo greit å ikke holde på å sovne/ ha hodepine. Hjelper vel ikke å klage heller da
ClosedParadise Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2015 Skal heldigvis mest sannsynelig se julefilm og ha quiz på skolen i morgen da, men er jo greit å ikke holde på å sovne/ ha hodepine. Hjelper vel ikke å klage heller da så bra det blir en litt rolig dag i morgen da. Du får ta deg en høneblund når du kommer hjem:) 😄
MJ Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Jeg skal egentlig opp klokken syv, så har bestemt meg for å døgne jeg da..
Pastalovah Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 så bra det blir en litt rolig dag i morgen da. Du får ta deg en høneblund når du kommer hjem:) 😄det er nok det som kommer til å sje ja😛Jeg skal egentlig opp klokken syv, så har bestemt meg for å døgne jeg da..vurderer det samme, men er egentlig ganske trøtt. Bare kroppen som ikke vil samarbeide
ClosedParadise Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2015 Jeg skal egentlig opp klokken syv, så har bestemt meg for å døgne jeg da..Må nok bare bite tenna sammen å være våken jeg også. For hvis jeg sovner nå så sovner jeg så hardt og hører ikke alarmen .. 😆
Cleopatra. Skrevet 15. desember 2015 #11 Skrevet 15. desember 2015 Verste døgnrytmen her, så våken ja
Gjest Linaria Skrevet 15. desember 2015 #12 Skrevet 15. desember 2015 Jepp. Hadde min siste eksamen i dag, så sovna klokka seks og våkna rundt midnatt, så nå blir jeg våken til i morgen kveld. Har hatt litt rar døgnrytme i det siste, men nå som eksamen er ferdig og jeg har ferie, så er det ikke noe problem Forresten, hvis du skal opp tidlig i morgen, så ville jeg prøvd å sove litt. Jeg har prøvd å døgne mange ganger og innsett at litt søvn er alltid bedre enn ikke noe søvn, selv om man bare får 1 - 2 timer.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #14 Skrevet 31. desember 2015 Hvorfor er dere våkne nå? Og skal dere sove snart og sove utover formiddagen slik som jeg har tenkt å gjøre? Anonymkode: 7c548...015
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #17 Skrevet 6. januar 2016 2 minutter siden, Geno skrev: Er det mange som er våkne her nå? Virker nesten ikke slik. Veldig stille her, for tiden... Anonymkode: 9bc51...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå