Gå til innhold

Bleke håret hjemme med Flytende honning, Balsam, Sitronsaft _& Vann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitron alene funker men jeg har liten tro på at bare 1 ts virker.  Det er jo ingenting. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg lysner allerede lyst hår som har blitt misfarget av vannet hjemme ved bruk av sitronsaft og kur blandet med litt balsam.  Da tørker ikke håret så veldig ut som ved bruk av sitronsaft alene.  Det greieste er å kjøpe de gule små flaskene med grønn kork og blande oppi en liten bolle. En ssp med kur, og en ssp med balsam. Og halve flasken med sitronsaft. Rør og bland godt og bruk en kam og gre det inn. Eventuelt bruk hansker osv. Sitt fra halvtime til 2 timer (om du vil) ..  Etterpå skylles det ut, vasker igjennom og har i lillakur blandet med litt styrkende kur osv.  For håret mitt fungerer det som en rens av håret for å fjerne misfargingen, i tillegg til å lysne bittelitt opp.  

Anonymkode: 92c1f...0fb

• Liker 1
Skrevet

Sitron alene funker men jeg har liten tro på at bare 1 ts virker.  Det er jo ingenting. 

les nå heller innlegget før du utaler deg. Det erhonning blandet med vann som gir en reaksjon som lysner håret ikke bare sitronen

Anonymkode: 720e0...06a

Skrevet

Jeg synes bare det ser ut som hun har tatt bilde i to forskjellige lys jeg... 

Anonymkode: 0ab61...28a

Skrevet

les nå heller innlegget før du utaler deg. Det erhonning blandet med vann som gir en reaksjon som lysner håret ikke bare sitronen

Anonymkode: 720e0...06a

hei!  Lurer på hva slags type honning som brukes i denne blandingen? 

Anonymkode: 92c1f...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...