AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Del Skrevet 15. desember 2015 Hei! jeg er en jente på 20 år. vet ikke om jeg valgt rett emne å legge dette i. men jeg sliter utrolig mye med meg selv for tiden. jeg er lei meg absolutt hele tiden, for små grunner. jeg føler at jeg har hatt det slik som dette lenge, egentlig hele livet mitt. jeg har liksom alltid tatt ting utrolig tungt. ett eksempel fra når jeg gikk i 4 klasse på barneskolen, var på sydentur med familien. så fortalte foreldrene mine meg at en ungdomsgutt hadde drukket seg ihjel i byen vi var i. jeg var så utrolig lei meg i flere dager, fikk faktisk litt kjeft fordi eg var så lei meg for det. og sånne ting er det hele tiden. men det er også mindre ting, eg tenker at alt eg vil i livet er uoppnåelig, at eg aldri kommer til å få drømmejobben eller ett stort hus å bo i og slike ting. dette tror eg har med å gjøre at mine foreldre aldri har hatt gode jobber, vi har slitt med dårlig økonomi og har aldri hatt noe fint hus å bo i. eg har en utrolig snill, fin og tålmodig kjæreste som av en eller annen grunn klarer å holde ut med meg. eg har aldri hatt mange venner, men de eg har hatt er nære som eg forteller alt til. eg skjønner ikke helt ka som er gale med meg, lurer på om eg har vært deprimert no i det siste, men så tror eg at eg egentlig alltid har vært en trist jente. man kan vel ikke være deprimert fra man var ett lite barn til voksen alder uten at foreldre legger merke til det? Anonymkode: 704b4...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Del Skrevet 15. desember 2015 Du er nok heller sensitiv enn direkte deprimert, gjør aktiviteter som gir deg mestringsfølelse sånn at du blir mer trygg på din egen verdi Anonymkode: 06e89...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå