AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Del Skrevet 15. desember 2015 Jeg har lagt merke til, når jeg gir klem til andre når vi har vært ute i kulden, så er de fleste svært kalde i ansiktshuden (på kinnene) der vi klemmer hverandre.Er grunnen rett og slett at de har mer fett i kinnene, mens jeg har mindre fett i kinnene og derfor kjennes varmen fra musklene mine gjennom huden? Kroppsfettet blir jo kaldt i kulden, mens muskulaturen i viktige kroppsdeler holder seg varme (så lenge man ikke er sterkt nedkjølt).Det er ikke bare jeg som merker dette. Mange har påpekt til meg dette ved å utbryte "så varm du er!" "du er alltid så varm!" (Og nei, jeg har ikke hatt feber de gangene) Anonymkode: 25757...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Del Skrevet 15. desember 2015 PsEr det gunstig eller ugunstig å ha lite underhudsfett i ansiktet?Og hvorfor har jeg så lite av det?(Jeg er ikke mager på kroppen, men har dessverre det meste av fettet plassert på magen grunnet bl.a. stress) Anonymkode: 25757...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå